اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شیروان در مجلس مطرح کرد

راه‌اندازی آزمایشگاه ملی در شیروان/حمایت نیکوکاران از مرکز دانشگاهی

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی ‌از راه‌اندازی آزمایشگاه ملی در شیروان با ایجاد اشتغالزایی 80 نفر خبر داد.

راه‌اندازی آزمایشگاه ملی در شیروان/حمایت نیکوکاران از مرکز دانشگاهی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، عبدالرضا عزیزی عصر امروز در آیین آغاز به کار دانشکده پرستاری این شهرستان خواستار توجه ویژه به امکانات فرسوده بیمارستان و کمبود پرسنل بیمارستان فعلی و تسریع در ساخت بیمارستان جدید شیروان شد.

وی با اشاره به اینکه مجمع خیرین سلامت شیروان در استان رتبه نخست را کسب کرده است تصریح کرد: کمک‌های نقدی و زمین‌های مناسب برای اجرای طرح‌های سلامت از سوی نیکوکاران در این شهرستان به این امر خداپسندانه اختصاص یافته است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان با سابقه چندین ساله در تعلیم و تربیت دانشجویان پرستاری نقش اساسی داشته لیکن از سویی نیاز این شهرستان به دانشکده پرستاری در شیروان احساس می‌شد و از این رو با همت مسئولان وزارت بهداشت و درمان و پیگیری‌ از سوی نماینده حوزه انتخابیه این خواسته عملی شد.

وی در عین حال بر حمایت نیکوکاران از این مرکز دانشگاهی حوزه سلامت در شیروان تاکید کرد و افزود: برای رشد و توسعه مراکز دانشگاهی باید همه عزم جدی داشته باشیم.

نماینده مردم شیروان با اشاره به وجود ظرفیت‌های مستعد و نیروهای کارآمد در شهرستان اظهار کرد: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان باید برای مدیریت‌ها از این ظرفیت‌ها استفاده کرده و عدالت را در حوزه‌های مدیریتی این دانشگاه رعایت کنند.

وی خواستار راه‌اندازی پردیس دانشگاهی در این شهرستان به خاطر نیازها و ضرورت توسعه این حوزه در شیروان شد و گفت: رشد و توسعه مراکز دانشگاهی در شیروان باعث برکات فراوانی است.

عضو مجمع نمایندگان خراسان شمالی از راه‌اندازی آزمایشگاه ملی در شیروان با ایجاد اشتغال برای 80 نفر خبر داد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از سالمندان به عنوان پشتوانه‌های جامعه یاد کرد و یاد آور شد: متولیان عرصه بهداشت و درمان باید به وضعیت سلامت سالمندان توجه داشته باشند در غیر این صورت آینده آنان با مشکلاتی مواجه خواهد بود.

به گزارش فارس، در حال حاضر 71 دانشجو در رشته‌های پرستاری و فوریت‌های پزشکی در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی در دانشکده پرستاری شیروان مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/63002/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول