اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مقیم برنامه توسعه ملل متحد در ایران از دریاچه ارومیه بازدید به عمل آورد

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی گفت: گری لوئیس نماینده مقیم برنامه توسعه ملل متحد و هماهنگ‌کننده سازمان ملل متحد در ایران از دریاچه ارومیه بازدید به عمل آورد.

نماینده مقیم برنامه توسعه ملل متحد در ایران از دریاچه ارومیه بازدید به عمل آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بیوک رئیسی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این بازدید در معیت مدیرکل استان، کارشناسان طرح حفاظت از تالاب‌ها در ایران و کارشناسان استانی طرح در محدوده شرقی دریاچه ارومیه صورت پذیرفت.

بیوک رئیسی در این دیدار با اشاره به ضرورت اصلاح الگوی کشت و مصرف پایدار منابع آبی حوضه گفت :متاسفانه سرعت تغییر الگوی کشت و مدیریت مصرف آب در بخش کشاورزی با روند بحرانی دریاچه ارومیه متناسب نبوده و با وجود تشدید خشکسالی و کاهش آب دریاچه، زراعت و باغداری سنتی در حوضه آبخیز همچنان با همان کیفیت صورت می‌پذیرد.

وی با اشاره به ضرورت نگاه فراملی و استفاده از اندیشه و حمایت سازمان‌های بین‌المللی برای آغاز اقدامات اجرایی در محورهای مطالعه شده ،تشریح کرد: زمان مطالعه و پژوهش در خصوص بحران دریاچه ارومیه به سر آمده و بایستی اقدامات اولویت‌دار اثرگذار فاز اجرایی شود.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول