اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز:

سن یک عدد است / همه به دنبال پایان شاهنامه هستند

سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: سن در فوتسال و فوتبال یک عدد است و هر بازیکنی که توانایی داشته باشد می‌تواند سال‌های متمادی بازی کند.

سن یک عدد است / همه به دنبال پایان شاهنامه هستند

وحید شمسایی در حاشیه سفر به اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: گل‌های بسیاری را می‌توانستیم به گیتی‌پسند بزنیم و قسمت بود که با این تیم به نتیجه تساوی رسیدیم.

وی تصریح کرد: گیتی‌پسند از وجود بهترین بازیکنان ایران سود می‌برند، اما بهتر از گیتی‌پسند بودیم و دست تک تک بازیکنانم را می‌بوسم.

سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز ادامه داد: این تیم از مدیرعامل و بازیکنانی سود می‌برد که همگی پرافتخارترین‌های ایران  هستند اما ما باید این دیدار را با پیروزی پشت سر می‌گذاشتیم.

وی در پاسخ به این سوال که با این سن و سال هنوز هم بازی‌های خوبی را انجام می‌دهید اضافه کرد: سن یک عدد است من 38 سال و 6 ماهم است و در صورتی‌ که بازی‌های من را دیده باشید متوجه می‌شوید از دقیقه یک تا انتهای بازی می‌توانم عملکرد خوبی داشته باشم.

بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز تاکید کرد: اگر باشگاه‌ها نباشند تیم ملی وجود ندارد و بهترین‌های ملی همیشه در تیم‌های باشگاهی ساخته می‌شوند و تعاملی هم که در این میان حاصل می‌شود باید دو سویه باشد.

وی گفت: در لیگ همه به دنبال پایان شاهنامه هستند و من هم هر کجا رفته‌ام تنها برای قهرمانی جنگیده‌ام و تا انتهای لیگ نیز به دنبال قهرمانی هستیم.  

انتهای پیام/63020/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول