اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه:

شهدا ستارگان نورانی جبهه‌ها بودند

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: باید عمق نگاه شهدا را دریابیم و واقعیت‌های ناب دفاع مقدس را به‌خوبی برای نسل جدید بازگو کنیم تا تاثیرگذاری جبهه‌های نور بر روی نسل جدید بیشتر باشد.

شهدا ستارگان نورانی جبهه‌ها بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار محمدنظر عظیمی ظهر امروز در همایش ستاد راهیان نور استان کرمانشاه اظهار داشت: باید از گنجینه ارزشمند دوران دفاع مقدس به‌ خوبی استفاده کرد و دین خود را در عرصه دفاع مقدس به شهدا ادا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: جامعه به این گنجینه ارزشمند نیازمند است و راهیان نور یکی از اقدامات ارزشمندی است که از طریق آن می‌توانیم دین خود را به شهدا ادا کنیم.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه تاکید کرد: همه رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس و در تمام جبهه‌ها یک موضوع اساسی را به‌خاطر دارند و آن‌هم اخلاص، ایمان و فداکاری شهدا است.

به گفته عظیمی، شهدای والامقام با تمام وجود و بااخلاص به جبهه آمده بودند.

وی ادامه داد: امام راحل فرمودند که رزمنده‌ها هر چه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و تعداد زیادی از شهدا اگر می‌خواستند مصلحت‌اندیشی کنند، به شهادت نمی‌رسیدند.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه شهدا در مدت کوتاهی درس‌های بسیاری به همر‌زمان خود می‌دادند، اظهار داشت: راهیان نور نباید فقط یک کار اداری تلقی شود بلکه باید با همه وجود و با باور تمام به آن نگاه کنیم.

عظیمی اظهار داشت: باید عمق نگاه شهدا را دریابیم و بر این اساس در ترویج معارف دفاع مقدس بکوشیم و واقعیت‌های ناب دفاع مقدس را به‌خوبی برای نسل جدید بازگو کنیم تا تاثیرگذاری جبهه‌های نور بر روی نسل جدید بیشتر باشد.

وی اعلام کرد: امسال میزبان راهیان نور هستیم و اعزام اردوهای راهیان نور را نیز انجام می‌دهیم و در حال حاضر به مناطق عملیاتی غرب نیز توجه می‌شود.

عظیمی با اعلام اینکه زیارتگاه بازی‌دراز ساخته شده و تجهیزات آن در حال تکمیل است، صعود اردوهای راهیان نور به ارتفاعات بازی‌دراز را موجب تاثیرگذاری بسیار زیاد عنوان کرد.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: همه مسئولان همچون گذشته همت کنند که اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی به‌خوبی انجام شود.

انتهای پیام/2700/م30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول