اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

تعامل میان پلیس و مردم بیشتر شود

استاندار البرز بر تعامل بین پلیس و مردم تأکید کرد و گفت: با اقدامات فرهنگی و ایجاد بسترهای لازم این تعامل و مشارکت مردم با مأموریت‌های پلیس بیشتر شده است.

تعامل میان پلیس و مردم بیشتر شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدطاهر طاهری صبح امروز در نخستین روز از هفته نیروی انتظامی در جمع کارکنان این نیرو اظهار کرد: مردم باید به پلیس اعتماد کافی داشته باشند تا این تعامل بیش از گذشته شود.

وی ادامه داد: البته با اقدامات فرهنگی و ایجاد بسترهای لازم این تعامل و مشارکت مردم با مأموریت‌های پلیس بیش از گذشته شده است.

این مسئول با بیان اینکه مردم به ویژه کودکان و نوجوانان باید با محور اصلی مأموریت‌های پلیس آشنایی بیشتری داشته باشند، افزود: استفاده از شیوه‌های فرهنگی و تعامل هر چه بیشتر یکی از مهم‌ترین مأموریت‌ها و برنامه‌های اولویت‌دار پلیس است.

استاندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برنامه‌های جدی و اساسی را باید برای احساس امنیت بیشتر در جامعه جاری و ساری کنیم، تأکید کرد: یکی دیگر از مهم‌ترین مأموریت‌های پلیس ایجاد امنیت و مهم‌تر از آن احساس امنیت در جامعه است لذا باید با اجرای برنامه‌ها و طرح‌های هدف‌دار زمینه احساس امنیت را در جامعه بیشتر کنیم.

طاهری با بیان اینکه استان البرز یکی از مهم‌ترین شاهراه‌های اصلی کشور محسوب می‌شود، ادامه داد: با تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی، امروز این استان توانسته است در بخش‌های مختلف انتظامی و امنیت دارای رتبه‌های برتر در کشور باشد.

وی بر ضرورت برخورد جدی با فروشندگان مواد مخدر و اراذل و اوباش تأکید کرد و گفت: برخورد با این موارد می‌تواند سطح امنیت را در جامعه به حد مطلوب ارتقا دهد.

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز نیز طی سخنانی تعامل پلیس و مردم و مشارکت مردم در مأموریت‌های پلیس را یکی از مهم‌ترین افتخارات پلیس عنوان کرد و افزود: طی سال‌های گذشته مردم به عنوان یکی از ارکان مهم در موفقیت‌های پلیس به شمار رفته‌اند.

احمد علی گودرزی اظهار کرد: توان و اقتدار پلیس با تعامل و مشارکت مردم ارتقا یافته و می‌تواند به عنوان بازویی مهم در مأموریت‌های پلیس و موفقیت این نیرو محسوب شود.

انتهای پیام/2302/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول