اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور

ایثار قم برابر هیئت مرکزی صاحب سومین پیروزی متوالی شد

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم سومین دیدار خود از مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور را با شکست هیئت مرکزی به پایان رساند.

ایثار قم برابر هیئت مرکزی صاحب سومین پیروزی متوالی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای مرحله نخست از فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در گروه نخست مرحله مقدماتی با انجام بازی‌های روز پایانی پیگیری شد و طی آن تیم جانبازان و معلولین ایثار قم با اقتدار سومین پیروزی خود را کسب کرد.

بسکتبالیست‌های جانباز و معلول تیم ایثار قم که از دو بازی قبل خود مقابل تیم‌های بسکتبال با ویلچر شهرداری آمل و همیاری زنجان دو پیروزی در کارنامه داشتند، در تلاش برای رسیدن به صدر جدول رده‌بندی بازی‌های گروه نخست، با امیدواری به مصاف تیم هیئت مرکزی رفتند.

این بازی از حساسیت‌های بسیار بالایی برخوردار بود، زیرا بسکتبالیست‌های جانباز و معلول تیم مرکزی بعد از برتری در روز نخست مقابل تیم شهرداری آمل در روز دوم توانسته بودند تیم مدعی و میزبان یعنی همیاری زنجان را شکست بدهند و با آمادگی کامل به مصاف تیم ایثار قم آمدند.

در سوی دیگر میدان تیم ایثار قم نیز شرایطی کاملا مشابه به تیم بسکتبال با ویلچر هیئت مرکزی داشت و از دو بازی قبل خود دو پیروزی برابر تیم همیاری زنجان و تیم شهرداری آمل را به دست آورده بود تا همانند تیم هیئت مرکزی تا پیش از روز پایانی مرحله دوم این رقابت‌ها، چهار امتیازی باشد.

بازی سوم دو تیم در مرحله دوم مسابقات فصل جدید لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در اوج حساسیت برگزار شد و سرانجام این بسکتبالیست‌های جانباز و معلول تیم ایثار قم بودند که با اختلاف 15 امتیاز موفق به شکست تیم مدعی هیئت مرکزی شدند.

تیم ایثار قم در این دیدار از تمام مهره‌های کلیدی خود با صلاح‌دید جواد شهره غلامی سرمربی این تیم بهره برد و اجازه نداد تیم هیئت مرکزی از پرتاب‌های سه امتیازی توسط کاپیتان خود بهره ببرد و در نهایت با پایان رقابت نزدیک و نفس گیر دو تیم در چهار کوارتر فشرده، این تیم ایثار قم بود که توانست با نتیجه جالب توجه 89 بر 74 تیم هیئت مرکزی را شکست دهد.

با انجام بازی‌های روز پایانی از دور دوم مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور تیم ایثار قم با کسب شش امتیاز در صدر ایستاد و تیم‌های هیئت مرکزی، همیاری زنجان و شهرداری آمل در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

در مجموع دو مرحله نیز تیم‌ بسکتبال با ویلچر ایثار قم با 10 امتیاز و عملکرد بهتر در گلزنی در صدر ایستاده است، ضمن اینکه تیم هیئت مرکزی با همین تعداد امتیاز در رده دوم ایستاد و تیم‌های همیاری زنجان و شهرداری آمل با 9 و 8 امتیاز در رده‌های بعدی جای گرفتند.

انتهای پیام/78002/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول