اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نقاش اصفهانی:

گالری‎های اصفهان کمتر به برگزاری نمایشگاه آبرنگ می‎پردازند

نقاش اصفهانی گفت: در اصفهان نمایشگاه آبرنگ کمتر برگزار می‎شود که علت آن علاقه نداشتن گالری‌داران به برگزاری این گوه نمایشگاه‎ها است.

گالری‎های اصفهان کمتر به برگزاری نمایشگاه آبرنگ می‎پردازند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آبرنگ پاستل و رنگ و روغن بارزترین تکنیک‎های به کار گرفته شده توسط این هنرمند در این نمایشگاه است که تکنیک آبرنگ بیش از سایر تکنیک‎ها در آثار این هنرمند نمود یافته است.

آبرنگ تکنیکی است که در میان نقاشان معاصر کمتر مورد توجه است، تا جایی که این عدم توجه  منجر به مهجوریت آن شده، بسیاری از هنرمندان یکی از دلایل آن را  سختی این تکنیک در مقابل سایر تکنیک‎ها عنوان کرده‎اند.

برگزاری نمایشگاه‎های آبرنگ را می‎توان روزنه‎ای برای خارج کردن این هنر از حاشیه عنوان کرد، در این راستا نمایشگاه آثار نقاشی حسن سلطان‌زاده و پارسا پاینده در گالری هامون دایر است.

پارسا پاینده در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار کرد: آثار ارائه شده در این نمایشگاه آثار نقاشی انتزاعی است که با تکنیک رنگ و روغن و آبرنگ خلق شده است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه تا 17مهر ماه در گالری هامون برپا است افزود: در این نمایشگاه 20 اثر از من و حسن سلطان‌زاده به نمایش گذاشته شده است که به سبک رئال و انتزاعی در فضای آزاد و رها کار شده‌اند، ارائه شده است.

نقاش اصفهانی تأکید کرد: مشکل آبرنگ اصفهان به دو مسئله برمی‌گردد یکی عدم علاقه گالری‌دارها به برپایی نمایشگاه آبرنگ و دیگری نبودن همبستگی میان هنرمندان اصفهانی است.

وی تصریح کرد: غرور و تکبر و فاصله‌ها باید از میان هنرمندان اصفهانی برچیده شود و همفکری و همبستگی بین آنها و انجمن آبرنگ اصفهان شکل بگیرد و در وهله اول خود هنرمندان باید از خودشان حمایت کنند.

انتهای پیام/63019/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول