اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظمی:

بازی بسته استقلال، داماش را متوقف کرد

سرمربی داماش گیلان با بیان اینکه ما بهتر از حریف بودیم و موقعیت‌های بیشتری برای گلزنی داشتیم، گفت: بازی بسته تیم استقلال خوزستان بازیکنان ما را متوقف کرد.

بازی بسته استقلال، داماش را متوقف کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، افشین ناظمی عصر امروز پس از تساوی خانگی تیمش در مقابل استقلال صنعتی اهواز در نشست خبری در ورزشگاه عضدی این شهر با اشاره به اینکه بازی خوبی نبود، اظهار کرد: ما بهتر از حریف بودیم و موقعیت‌های بیشتر و بهتری داشتیم.

وی، با بیان اینکه بازی بسته تیم استقلال خوزستان فضا را برای بازیکنان ما تنگ کرده بودند، افزود: به همین دلیل نتوانستیم بازی همیشگی خود را انجام دهیم و از فرصت‌های انگشت‌شمار برای گلزنی استفاده کنیم.

سرمربی داماش، درباره بازی چاووشی در ترکیب اولیه داماش و تعویض وی بین دو نیمه، گفت: طبق تاکتیک خود بازیکنان را انتخاب می‌کنیم و امروز چاووشی را به عنوان یکی از بازیکنان کناری تهاجمی انتخاب کردیم و زمانی که وی در داخل زمین بود می‌توانست به ما کمک کند.

وی، به کیفیت بازی محمدرضا مهدوی کاپیتان داماش در این دیدار اشاره کرد و افزود: مهدوی مدت بسیاری مصدوم بود و او قبل از مصدومیت بازیکنی پرتوان و سرعتی داماش بود و اکنون زمان می‌خواهد تا به فرم ایده‌آل برسد.

ناظمی خاطرنشان کرد: با توجه به سه اخطاره بودن و آسیب‌دیدگی برخی از بازیکنان در نظر داریم بهترین ترکیبی را به میدان بفرستیم که حداقل اشتباه را داشته باشد و هر بازیکنی که در تمرین‌ها برای ما مفید باشد از آن استفاده می‌کنیم.

وی، نتایج دو هفته اخیر داماش را امیدوار کننده خواند و یادآور شد: تیم داماش تغییر ویژه‌ای نکرده و تلاش می‌کنیم در دو هفته تعطیلی لیگ برتر تمرین‌های خوبی داشته باشیم و شرایط تیمی خود را بهتر کنیم تا در هفته‌های آینده نتایج بهتری بگیریم.

انتهای پیام/84001/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول