اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان:

داماش مقابل استقلال خوزستان جنگنده بازی می‌کند

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: تیم داماش در مقابل استقلال خوزستان هوشمندانه و جنگنده بازی می‌کند.

داماش مقابل استقلال خوزستان جنگنده بازی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، افشین ناظمی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بازی فردا در مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: تیم استقلال خوزستان خوب بازی می‌کند و از مربی جوان برخوردار است.

وی بر بازی هوشمندانه و جنگنده داماش در بازی مقابل تیم استقلال خوزستان تاکید کرد و افزود: باخت هفته گذشته را جبران می‌کنیم.

ناظمی به باخت در مقابل تیم راه‌آهن اشاره کرد و گفت: به دنبال کسب پیروزی در بازی مقابل استقلال خوزستان هستیم.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با بیان اینکه هادی محمدی را به دلیل سه اخطاره بودن در بازی فردا در اختیار نداریم، تصریح کرد: ابوالفضل حاجی‌زاده و ابوذر رحیمی طبق اعلام کادر پزشکی فردا نمی‌توانند به میدان بروند.

وی به وضعیت بوبکر کابه بازیکن خارجی تیم داماش اشاره کرد و یادآور شد: بازیکن مذکور در حال مذاکره با یک تیم مصری در این کشور است.

به گفته ناظمی، در قرارداد بوبکر کابه قید شده که وی در صورت داشتن پیشنهاد خارجی می‌تواند با آن تیم مذاکره و تصمیم‌گیری کند.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان به بازیکنان این تیم در مقابل استقلال خوزستان اشاره کرد و افزود: بازیکنان داماش تلفیقی از جوانان و با تجربه‌ها‌ست.

وی با بیان اینکه ترکیب نهایی تیم فوتبال داماش برای هر بازی با توجه به تاکتیک حریفان مشخص می‌شود، اظهار کرد: تمرین‌های انجام شده در طول هفته در انتخاب بازیکنان حائز اهمیت است.

به گزارش فارس، تیم‌های فوتبال داماش گیلان و استقلال خوزستان ساعت 16 فردا در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف همدیگر می‌روند.

انتهای پیام/84001‌/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول