اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین:

شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی قزوین ساماندهی می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت: با شناسایی نقاط آبگیر و اتخاذ تمهیدات اجرایی برای ساماندهی آب‌روها، شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی در معابر شهری قزوین ساماندهی می‌شود.

شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی قزوین ساماندهی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهردار قزوین؛ عباس عسگری افزود: با توجه به بارش نزولات آسمانی در فصل پاییز عملیات شناسایی نقاط آبگیر در معابر شهری انجام و 25 نقطه شناسایی شد و از مسئولان ایستگاه‌های هفت‌گانه خواسته شد با دقت عمل و برنامه‌ریزی، نقاط حساس و آبگیر واقع در سطح ایستگاه‌ها را شناسایی، ساماندهی و نسبت به رفع سریع آنها اقدام کنند.

وی گفت: موقعیت جغرافیایی شهر قزوین، عدم شیب و زاویه مناسب انهار، تخلیه زباله در جوی‌ها و انهار، ساخت و سازهای موجود در سطح شهر که موجب پر شدن انهار و جوی‌ها توسط نخاله و مصالح ساختمانی می‌شود و همچنین ارتفاع و عمق کم انهار عمده‌ترین دلایل آبگرفتگی در معابر سطح شهر است.

عسگری بیان کرد: شهروندان می‌توانند با عدم تخلیه پسماند در انهار و همچنین رعایت تخلیه پسماندهای ساختمانی در زمان ساخت و ساز در جوی‌ها ما را در پیشگیری از آبگرفتگی معابر در زمان بارش یاری دهند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین، خیابان طالقانی، سی دستگاه آلومتک، زیر پل راه آهن، ملاصدرا ایران 12، خیابان شهرداری،خیابان اصفهان کوچه پور کلاس، خیابان آیت‌الله کاشانی و ورودی حمدالله مستوفی را از جمله نقاط شناسایی شده دانست که با حضور نیروی انسانی در حال ساماندهی است تا از بروز آبگرفتگی و جاری شدن آب در معابر به هنگام بارش جلوگیری شود.

وی افزود: توجه به میزان بارش باران و نزولات آسمانی، نیروهای انسانی سازمان مدیریت پسماند به صورت آماده‌باش شیفت‌بندی می‌شوند تا در 24 ساعت شبانه‌روز آماده خدمات‌رسانی باشند.

انتهای پیام/2667/ت/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول