اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری قزوین:

قزوین به 4500 فضای پارک خودرو نیاز دارد

مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری قزوین گفت: برای کاهش مشکلات ترافیکی شهروندان قزوینی باید چهار هزار و 500 فضای پارک به صورت پارکینگ تأمین شود.

قزوین به 4500 فضای پارک خودرو نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، اسماعیل عرشیان اظهار داشت: بر اساس مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک مجموعه شهری قزوین، برای کاهش مشکلات ترافیکی شهروندان قزوینی باید چهار هزار و 500 فضای پارک به صورت پارکینگ تأمین شود.

وی با بیان این مطلب که سازمان حمل و نقل و ترافیک در سال گذشته با راه‌اندازی پارکینگ‌های بازار، 7 دی، 9 دی، طالقانی و جمهوری موفق شد تعداد پارکینگ‌های سطح شهر را به آمار مورد نظر نزدیک کند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر، یک هزار و 340 پارکینگ در سطح شهر وجود دارد که از این تعداد 705 پارکینگ در سال گذشته به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک تصریح کرد: به منظور افزایش تعداد پارکینگ‌های سطح شهر به چهار هزار و 500 فضای پارک، این سازمان نسبت به شناسایی اراضی مستعد برای ایجاد پارکینگ جدید اقدام کرد و بر این اساس لایحه‌ای به هیئت مدیره این سازمان ارائه شد و پس از بررسی‌های لازم مجوز احداث تعدادی پارکینگ در محدوده هسته مرکزی شهر صادر شد.

وی از جلسات مشترک با شهرداران مناطق یک و دو در این خصوص خبر داد و گفت: تشکیل کارگروه ویژه پارکینگ‌های عمومی با مشارکت این مناطق و سازمان ترافیک و انجام اقدامات اجرایی با هماهنگی مناطق پس از طرح و تصویب درخواست‌های شهروندان در این کارگروه از نتایج برگزاری این جلسات بود.

عرشیان یادآور شد: اجازه بهره‌برداری از زمین‌های مذکور به عنوان پارکینگ عمومی به معنای تغییر کاربری تلقی نمی‌شود و صرفا در قالب توافقنامه، مالک حق بهره‌برداری از این زمین را بر اساس ضوابط و مقررات شورای شهر و شهرداری دارد و این توافقنامه نیز مجوزی مبنی بر تغییر کاربری یا سایر مجوزها و مقررات شهرسازی نخواهد بود.

انتهای پیام/2667/خ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول