اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس:

ابقای استانداری فعلی به صلاح همدان است

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: ابقای استاندار فعلی با توجه به شرایط موجود، به صلاح همدان است.

ابقای استانداری فعلی به صلاح همدان است

علی‌نعمت چهاردولی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در پاسخ به این سؤال که مجمع نمایندگان استان برای انتخاب استاندار جدید همدان به وفاق نرسیدند، اظهار داشت: مجمع نمایندگان استان در مورد انتخاب استاندار آینده به گزینه واحدی رسیدند و در این مورد وفاق و اتحاد داشته و در حال حاضر بر روی ابقای علی‌محمد آزاد استاندار فعلی اتفاق نظر دارند.

وی با اشاره به اینکه مردم به این نتیجه رسیدند که در شرایط کنونی روحانی کشور را بهتر اداره می‌کند، افزود: رئیس جمهور وامدار هیچ گروه و حزبی نیست و استاندارانی که تاکنون معرفی کرده بر مدار اعتدال بوده‌اند.

نماینده مردم ملایر در مجلس تصریح کرد: مجمع نمایندگان هم به این نتیجه رسید که در حال حاضر، حضور علی‌محمد آزاد در همدان به صلاح مردم استان است.

وی یادآور شد: اگر گزینه‌ای که دولت به عنوان استاندار همدان منصوب می‌کند قوی‌تر از استاندار فعلی باشد، نمایندگان نیز با تمام توان او را کمک خواهند کرد.

چهاردولی خاطرنشان کرد: اگر استاندار بعدی ضعیف‌تر از استاندار فعلی باشد و به جای خدمت، به مسائل سیاسی بپردازد، باید پاسخگوی ملت باشد.

وی تصریح کرد: استاندار اگر بخواهد از حق مردم کوتاه بیاید و به کار جناحی و سیاسی بپردازد، نمایندگان مجلس از حق مردم دفاع می‌کنند.

نماینده مردم ملایر در مجلس افزود: اگر دولت به خواسته‌های مردم توجه نکند دچار مشکل می‌شود.

انتهای پیام/89019/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول