اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان جلفا:

انقلاب اسلامی ایران دندان طمع آمریکا را شکست

امام جمعه شهرستان جلفا رعایت همه جوانب از جمله در نظر گرفتن اصول و ارزش‌های ایران و آگاهی بر عدم صداقت و راستگویی آمریکا را لازمه ورود به مذاکره نزدیک با آمریکا دانست.

انقلاب اسلامی ایران دندان طمع آمریکا را شکست

به گزارش خبرگزاری فارس از جلفا، حجت‌الاسلام علی انتظاری امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بر ضرورت آگاهی از افکار پلید پشت پرده آمریکا در رفتارهای دیپلماتیک سیاست خارجی تاکید کرد و اظهار کرد: برخی افراد برای مذاکره با آمریکا عجله داشتند که با وقوع این مهم بسیاری از مشکلات ایران حل می‌شود اما یک بار دیگر نبود صداقت و راستگویی در سیاست‌های آمریکائیان بر همگان ثابت شد.

خطیب جمعه شهرستان جلفا افزود: مقام معظم رهبری نرمش قهرمانانه را راهبرد اساسی رفتار دیپلماتیک ایران در برابر استکبار دانستند که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام انتظاری با بیان اینکه مذاکره با آمریکا هم به نفع و هم به ضرر ایران تمام شد، افزود: در این مذاکره که تمام دنیا منتظر پیامدهای آن بود نکته قابل توجه و مثبت آن اذعان آمریکا بر حقوق ملت ایران در استفاده از انرژی صلح آمیز هسته‌ای بود اما نباید این مهم را نیز از یاد برد که بیداری‌های اسلامی و کشورهای مسلمان چشم امید به سیاست‌های ایران اسلامی دارند.

وی با بیان اینکه آمریکا همواره با طمع به داشته‌های با ارزش کشورها و ملت‌ها پای میز مذاکره نشسته و در بسیاری از موارد بدون رعایت حقوق ملت‌ها و قانون کشورها اقدام به جنگ افروزی و ادعای مالکیت کرده است، تاکید کرد: انقلاب جمهوری اسلامی ایران دندان طمع آمریکا را شکست و عداوت 35 ساله آمریکا با ایران بر سر وجود انقلاب اسلامی است.

وی گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران با حمایت قاطع از حقوق ملت ایران گام خوبی در سیاست خارجی برداشت که امیدواریم همواره با رعایت تدبیر همراه باشد.

خطیب نماز جمعه شهرستان جلفا در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه افزود: مدرک‌گرایی و امید به تصاحب منسبی در ادارات دولتی تولید و اشتغالزایی شهرستان را فلج کرده است.

حجت‌الاسلام علی انتظاری از تمام جوانان و صاحبان سرمایه خواست تا نیروی خود را در میدان عمل و ورود به عرصه کار و تولید مصرف کرده و از تنبلی و گرایش به کارهای غیرسودآور پرهیز کنند.

وی از زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی در برقراری صلح، آرامش و امنیت در جامعه تشکر کرد و گفت: نیروی انتظامی با مشکلات فراوان اجتماعی و جرم و جنایت‌ها روبرو بوده و تلاش‌های فراوانی در راه امنیت اجتماعی انجام می‌دهد که شایسه تقدیر و تشکر است.

انتهای پیام/60002/خ40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول