اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

وظیفه تربیت دینی دانش آموزان به عهده مسئولان است

استاندار بوشهر گفت: ما مسئولیت تربیت دینی دانش آموزان، دانشجویان و دیگر قشرهای جامعه را با فراهم کردن امکانات لازم به عهده داریم.

وظیفه تربیت دینی دانش آموزان به عهده مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند، پنجشنبه شب در نشست با دبیران ستاد اقامه نماز، با بیان اینکه اعتبارات بخش نماز باید سیمای ظاهری و باطنی جامعه را متحول کند گفت: این اعتبار باید باعث تحول در سیمای استان بوشهر به لحاظ ظاهری و باطنی و استشمام عطر نماز باشد.

وی با بیان اینکه پرداخت اعتبارات با موضوع نماز به دستگاه‌ها باید موجب تحول در جامعه شود افزود: اعتبارات باید به اداراتی پرداخت شود که در تبلیغ دین، نماز و فرهنگ اقامه نماز در جامعه موثر باشد و آثار آن در امور فرهنگی و دینی جامعه مشاهده شود.

استاندار بوشهر این استان را به لحاظ داشتن پیشینه تاریخی مذهبی با وجود علما و مراجع دینی دین‌مدار و مذهبی دانست و ادامه داد: با توجه به سابقه تاریخی و مذهبی استان بوشهر، اگر در بحث نماز، آسیبی به جامعه وارد شود، سهم این آسیب به‌عهده ما مسئولان است.

این مسئول وجود بیش از 200 هزار دانش آموز و کادر فرهنگی تربیتی در استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: بیش از یک پنجم جمعیت استان را دانش آموزان تشکیل می‌دهند باید این آینده سازان و سرمایه‌های مهم را با شیوه‌های مهم تربیت دینی از گزند بسیاری از آسیب‌ها مصون نگه داریم که توجه به نماز آنان مهم‌ترین موضوع است.

حسنوند در بخش دیگری از سخنان خود استان بوشهر را استانی گردشگر پذیر اعلام کرد و افزود: فراهم کردن زیر ساخت‌های گردشگری همراه با امکانات مذهبی و دینی به ویژه در ایام اسفند و فروردین در استان ضروری است چرا که مسافران برای ادای فریضه الهی خود سر درگم نشوند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان هم از تعامل و همکاری استاندار با این ستاد قدردانی کرد و متذکر شد: سه کار ماندگار با پشتیبانی استاندار بوشهر برای اولین بار در استان بوشهر در بخش اقامه نماز اجراء شد که این استان را متحول کرد.

وی، ساخت نمازخانه در کنار ساحل بوشهر، توزیع شش هزار بسته فرهنگی بین مسافران نوروزی و همکاری 45 بانی مسجد با ستاد تسهیلات نوروزی را از جمله فعالیت‌های انجام شده در ایام نوروز امسال در بخش نماز عنوان کرد و گفت: امیدوارم این برنامه‌های ترویج فرهنگ اقامه نماز با همکاری مسئولان ، امسال نیز ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/66006/ن40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول