اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دور دوم لیگ برتر بسکتبال با ویلچ

بسکتبالیست‌های آملی در خانه مغلوب آلومینیوم اراک شدند

تیم بسکتبال با ویلچر آمل در نخستین دیدار مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر در مقابل آلومینیوم اراک با نتیجه نزدیک شکست خورد.

بسکتبالیست‌های آملی در خانه مغلوب آلومینیوم اراک شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، دور دوم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور از صبح امروز در سالن دو هزار نفری پیام اعظم(ص) آمل کار خود را آغاز کرد.

در نخستین دیدار این مسابقات که از ساعت 9 صبح دنبال شد تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم توانست در دیداری نزدیک و حساس رقیب خود همیاری زنجان را با نتیجه 71 بر 65 از پیش رو بردارد.

در دیدار دیگر این دوره تیم میزبان شهرداری آمل به دیدار آلومینیوم اراک رفت که با توجه به حمایت تماشاگران آملی از بسکتبالیست‌های این شهرستان، تیم میزبان با نتیجه نزدیک 66 بر 61 تنها با چهار امتیاز اختلاف بازی را به حریف واگذار کرده و متحمل شکست شد.

در این دوره از رقابت‌ها چهار تیم آمل، آلومینیوم اراک، ایثار قم و همیاری زنجان در گروه نخست به مدت دو روز در آمل به مصاف هم می‌روند.

در این رقابت‌ها که ظهر فردا به پایان می‌رسد، از ساعت 19 امروز تیم بسکتبال با ویلچر آمل به مصاف دیگر تیم قدرتمند این مسابقات ایثار قم می‌رود و دو تیم آلومینیوم اراک و همیاری زنجان با هم رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/86012/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول