اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

فضای سرمایه‌گذاری در خراسان شمالی اصلاح شود

استاندار خراسان شمالی بر اصلاح فضای سرمایه‌گذاری در استان تاکید کرد و خواستار فعال‌تر شدن پنجره واحد سرمایه‌گذاری در خراسان شمالی شد.

فضای سرمایه‌گذاری در خراسان شمالی اصلاح شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی،‌ سیدعلی‌اکبر پرویزی در دیدار مدیران خانواده صنعت، معدن و تجارت استان، اظهار کرد: اولویت اصلی ما باید اتمام طرح‌های نیمه تمام صنعتی در استان باشد.

پرویزی تاکید کرد: به جای توزیع صرف تسهیلات در واحدهای کوچک کم بازده و بدون بازده می‌بایست تسهیلات در جهت اتمام طرح‌های بزرگ نیمه تمام دارای توجیه فنی و اقتصادی بالا در استان هدایت شود تا شاهد افزایش اشتغال و رونق تولید در استان باشیم.

وی با بیان اینکه تولید و اشتغال می‌تواند بسیاری از مشکلات استان را برطرف کند، افزود: با تکیه بر توان بخش خصوصی و حمایت در جهت سرمایه‌گذاری این بخش می‌توان موجبات توسعه بیش از پیش استان را فراهم نمود.

استاندار خراسان شمالی بر اصلاح فضای سرمایه‌گذاری در استان تاکید و فعال‌تر شدن پنجره واحد سرمایه‌گذاری در استان را خواستار شد.

وی بر توسعه صادرات به عنوان موتور محرکه بخش تولید استان اشاره کرد و یادآور شد: با توسعه بازارهای خارجی می‌توان به افزایش تولید در استان و کاهش هزینه‌های تولید واحدهای صنعتی استان کمک کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان شمالی نیز در این دیدار کاهش نرخ سود تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی استان را خواستار شد.

سیدابراهیم حسینی اظهار کرد: سختگیری‌های بانک‌ها موجب ایجاد مشکل در مسیر سرمایه‌گذاری در استان شده و می‌بایست با تسهیل در این زمینه اعتبارات به موقع به دست واحدهای تولیدی استان برسد.

انتهای پیام/63002/ر/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول