اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر خمینی‌شهر خبر داد

بافت فرسوده خمینی‌شهر یک فرصت مناسب اقتصادی برای سرمایه‌گذاری

رئیس شورای شهر خمینی‌شهر گفت: مناطق بافت فرسوده مرکزی خمینی‌شهر یک فرصت مناسب اقتصادی برای سرمایه‌گذاری است.

بافت فرسوده خمینی‌شهر یک فرصت مناسب اقتصادی برای سرمایه‌گذاری

به گزارش خبرگزاری فارس از خمینی‌شهر، سید علی صالح‌درخشان صبح امروز در جمع تعدادی از فعالان فرهنگی، مداحان و شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان اظهار داشت: با ورود و حمایت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری اقتصادی در مناطق بافت فرسوده امکان اجرای طرح‌های جدید عمرانی و خدماتی شهری پایدار در این مناطق وجود دارد.

وی افزود: یکی از اهداف شورای شهر خمینی‌شهر جلوگیری از گسترش و متروکه شدن بافت فرسوده در مناطق مختلف است.

رئیس شورای شهر خمینی‌شهر با اشاره به اینکه سرانه هر شهروند خمینی‌شهری یک هفتم شهروندان اصفهانی است، گفت: شهرداری خمینی‌شهر به دلیل پایین بودن سرانه شهروندی و کمبود منابع درآمد پایدار، فقط مجبور به اجرای امور جاری و خدماتی و عمرانی روزمره شهروندان بوده و شهرداری در امور روزمره و طرح‌های مورد نیاز خود با مشکل روبرو است.

این مسئول تصریح کرد: به علت کمبود منابع مالی شهرداری و شورای شهر خمینی‌شهر بودجه‌های فرهنگی سال ما برای حمایت از امور فرهنگی اندک است.

صالح‌درخشان با تاکید به اینکه باید با تعامل و همکاری مسئولان شهرستان با هیئت‌های مذهبی در کاهش و حذف مشکلات فرهنگی شهر تلاش شود، اذعان داشت: امیدواریم بتوانیم دراین دوره با تعریف و اجرای منابع درآمد پایدار جدید برای شهرداری به تامین بودجه‌های فرهنگی مورد نیاز شهر کمک کنیم.

وی با اشاره به اینکه به دلیل هم جواری خمینی‌شهر با شهر اصفهان هیچ گونه مرز مجزای بین دو شهر وجود ندارد و عملاً خمینی‌شهر با اصفهان موزائیک است، متذکر شد: از همه سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی درخواست داریم در خصوص احیا و بازسازی بافت فرسوده به عنوان یک حرکت اقتصادی و درآمدزا با شهرداری و شورای خمینی‌شهر همکاری کنند.

انتهای پیام/2301/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول