اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام خراسان شمالی 3500 میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد

استاندار خراسان شمالی میزان اعتبارات موردنیاز برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام این استان را سه هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار عنوان کرد.

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام خراسان شمالی 3500 میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سیدعلی‌اکبر پرویزی صبح امروز در نشست ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی و طرح هجرت 3 در سالن اجتماعات شهید ماژانی استانداری خراسان شمالی، اظهار کرد: تلاش استان این بوده تا از تعریف پروژه‌های جدید در استان پرهیز و صرفاً پروژه‌های نیمه تمام تکمیل شود.

وی تصریح کرد: لازم است در پروژه‌ها اولویت‌بندی صورت گرفته تا پروژه‌های کوچک و متوسط را به اتمام برسانیم.

پرویزی در عین حال تخصیص‌های پایین در حد 18 درصد در سال گذشته را مورد اشاره قرار داد و گفت: با این وجود باید تلاش شود تا دست کم 10 تا 20 پروژه نیمه تمام در هر شهرستان به سرانجام برسد.

وی اظهار کرد:‌ به همین منظور از تعریف پروژه‌های جدید پرهیز و اعتبارات را برای تکمیل این پروژه‌ها متمرکز خواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه برخی دولت‌ها علاقه‌مند بوده تا پروژه‌های مختلفی را برای بازتاب در سطح افکار عمومی کلنگ‌زنی کنند، گفت: مشی دولت برخلاف این مهم بوده و به سرانجام رساندن پروژه‌های نیمه تمام خواهد بود.

وی کاهش فقر، بیکاری و معضلات اجتماعی را در گرو اشتغال‌زایی برشمرد و افزود: دولت یازدهم رویکردش این بوده تا با کاهش فقر از ناهنجاری‌ها بکاهد که این با فراهم شدن فضای کار و اشتغال است.

پرویزی همچنین تورم را در توسعه اقتصادی اجتناب‌ناپذیر خواند و گفت: با توسعه اقتصادی طبیعتاً با افزایش هزینه‌های تولید و در نتیجه افزایش قیمت تولیدات مواجه خواهیم بود.

وی ارائه تسهیلات کم‌بهره به واحدهای تولیدی اقتصادی را برای رونق بخش تولید و سرمایه‌گذاری در کشور مهم خواند و افزود: امروزه بسیاری از کشورها این رویه را برای تقویت و حمایت از این حوزه در پیش گرفته‌اند.

استاندار خراسان شمالی همچنین با اشاره به اینکه توسعه بخش‌های کشاورزی در استان ضرورت دارد، گفت: البته کارها در این حوزه و سایر حوزه‌ها بایستی بر اساس کارهای کارشناسی پیش برود.

پرویزی همچنین با اشاره به جمعیت قابل توجه در روستاهای خراسان شمالی تصریح کرد: توسعه طرح‌های مختلف در روستاها به ویژه در حوزه کشاورزی در این مناطق امری اجتناب‌ناپذیر است و با توجه به جمعیت قابل‌ توجه استان در روستاها این مهم باید به شکل ویژه‌ای پیگیری شود.

انتهای پیام/63002/ش40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول