اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در خوزستان:

شورای شهر از تبعیض بین اعضا بپرهیزد/ رعایت انتخاب در کمیسیون‌های شورا

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: شورای شهر باید از تبعیض بین اعضا بپرهیزد و ادای حقوق اعضا به خوبی انجام شود.

شورای شهر از تبعیض بین اعضا بپرهیزد/ رعایت انتخاب در کمیسیون‌های شورا

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری در اولین نشست با اعضای شورای اسلامی شهر اهواز که امشب در بیت نماینده ولی فقیه برگزار شد، اظهار کرد: در ادوار گذشته شورای شهر اهواز مشکلاتی داشت و مجموعه، متناسب با جایگاه اعضا نبود، اما در این دوره مجموعه اعضا صلاحیت خود را عرضه کردند.

وی بیان کرد: خدا را شکر می‌کنیم که یک مجموعه قابل قبول و مورد تأیید عهده‌دار مسئولیت سنگین شورای شهر اهواز شده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه در انتخاب اعضای شورا هیچ زوری در کار نبوده و مردم با آزادی و آرامش کامل رأی خود را به صندوق انداختند، افزود: شما اعضای شورا برگزیده‌های مردم هستید، بنابراین باید به شایستگی در خدمت جامعه باشید.

وی ادامه داد: در این دوره، مجموعه شایسته‌ای انتخاب شده است و می‌توان نسبت به موفقیت و آینده شورا نظر مثبتی داشت و همچنین به این مجموعه اعتماد کرد.

موسوی‌جزایری افزود: در این مجموعه افراد متخصص بسیاری وجود دارد که باید به خوبی از وجود آن‌ها در جهت آبادانی شهر استفاده کرد.

وی اذعان داشت: در مجموعه شورای شهر باید طوری عمل کرد که کار‌ها را به افراد کاردان و شایسته سپرد تا به درستی اجرا شوند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه انتخاب کمیسیون‌ها قدری خوب رعایت شد، ابراز کرد: انتظار می‌رود که کار‌ها به متخصصان امر در آن رشته واگذار شود.

وی خطاب به اعضای شورای شهر گفت: شما اعضا باید این کار را عبادت تلقی کنید و برای خدا قدم بردارید در غیر این صورت هر انگیزه‌ای را از ذهن خود خارج کنید.

موسوی‌جزایری به اتحاد و همدلی بین اعضا اشاره کرد و افزود: شورای شهر باید از تبعیض بین اعضا بپرهیزد و ادای حقوق اعضا به خوبی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه کار در شورای شهر و حوزه شهرداری بسیار دشوار است افزود: امیدوارم این امانت بزرگ را که به دوش گرفته‌اید به خوبی به صاحب اصلی آن یعنی امام عصر (عج) برسانید.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در پایان عنوان کرد: قطعاً با بردباری، وحدت و صمیمیت کار‌ها پیش می‌رود که تاکنون این طور بوده است؛ البته باید بیشتر به چشم بخورد.

انتهای پیام/72015/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول