اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عملیات مجتمع گازی پارس جنوبی خبر داد

تولید 44 درصد گاز کشور در مجتمع گاز پارس جنوبی

مدیر عملیات مجتمع گازی پارس جنوبی از تولید 44 درصد گاز کشور در مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد.

تولید 44 درصد گاز کشور در مجتمع گاز پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمد منبتی عصر امروز در آیین معارفه معاون مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: تولید 44 درصد گاز کشور در این مجتمع نشان‌دهنده اهمیت و جایگاه این مجموعه پالایشگاهی است.

وی افزود: در چند سال اخیر با تلاش متخصصان داخلی به موفقیت‌های خوبی رسیده‌ایم و امیدوار هستیم در سال جاری به موفقیت بیشتری برسیم.

مدیر عملیات مجتمع گازی پارس جنوبی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری حضور در پارس جنوبی و کار در این‌جا را به جهاد فی سبیل‌الله تعبیر کردند که این برای ما افتخار بسیار بزرگی‌ است.

منبتی تصریح کرد: این جهاد، جهادگری نیز می‌خواهد که بتواند با توان و دانش خود کار را به خوبی پیش ببرد و مهندس حسنی نماد همین جهادگر‌ی است و سابقه‌ درخشان ایشان در پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد در زمینه‌های مختلف علمی و تخصصی، منابع انسانی و فرهنگی نشان از سرآمدی ایشان است.

معاون مدیرعامل مجتمع گازی نیز اظهار داشت: مدیریت هر شرکتی باید در موقعیت رشد و توسعه باشد، مجتمع گاز پارس جنوبی امروز در این موقعیت است و این یک افتخار بزرگ است که البته همین موقعیت رشد و توسعه کار کردن در این شرکت را بسیار سخت می‌کند و من امیدوارم که از عهده‌ این مهم برآیم.

محمد حسنی خاطرنشان کرد: بنده در کمال تواضع و احساسی که نسبت به این مجموعه دارم، امروز آمده‌ام تا در خدمت مجتمع باشم و این را همه‌ دوستانم بدانند که به همکاری، کمک و راهنمایی تمام عزیزان نیاز دارم تا بتوانیم با یاری یکدیگر شرکت را به سمت چشم‌انداز مشخص خودش سوق دهیم.

انتهای پیام/2451/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول