اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بهره‌برداری پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد

اجرای تعمیرات اساسی فاز یک پارس جنوبی در 24 روز

سرپرست بهره‌برداری پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی از اجرای تعمیرات اساسی فاز یک پارس جنوبی در 24 روز خبر داد.

اجرای تعمیرات اساسی فاز یک پارس جنوبی در 24 روز

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حسن اسعدی عصر امروز در بازدید از روند اجرای تعمیرات اساسی پالایشگاه اول پارس جنوبی اظهار داشت: پالایشگاه اول پارس جنوبی نقش مهمی در این مجتمع دارد و برای پیشرفت در این مجموعه تلاش‌های زیادی انجام گرفته است.

سرپرست بهره‌برداری پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی از اجرای تعمیرات اساسی در این پالایشگاه خبر داد و افزود: تعمیرات اساسی 1392 پالایشگاه اول مطابق برنامه زمان‌بندی تدوین شده با توقف ترین شماره 2 تصفیه گاز آغاز شده است.

اسعدی خاطرنشان کرد: بازه تعمیرات اساسی 92 به مدت 24 روز یش‌بینی شده و توقف کلی پالایشگاه نیز به مدت 13 روز از 15 تا 27 مهرماه برنامه‌ریزی شده است.

وی اضافه کرد: فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده مختلفی برای کار در دوره‌ تعمیرات اساسی سال جاری پالایشگاه اول در نظر گرفته شده است که از آن جمله می‌توان به تعویض مولکولارسیو(غربال مولکولی)، بسترهای واحدهای مرکاپتان‌زدایی، تعویض کاتالیست راکتورهای اول واحدهای بازیافت گوگرد و تست عملیاتی لاجیک اصلاحی جدید واحدهای مرکاپتان‌زدایی برای پیش‌بینی افزایش ظرفیت تولید مرحله دوم پالایشگاه اشاره کرد.

اسعدی اضافه کرد: از دیگر فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده می‌توان به پروژه‌های اصلاحی مهندسی که مهم‌ترین آن‌ها تعویض تابلو برق باس‌بار اضطراری پالایشگاه برای ارتقای ضریب پایداری تولید و همچنین اتصال سیستم کنترل پروژه تولید هوا و نیتروژن جدید به سیستم DCS پالایشگاه، بازرسی و بازبینی شرایط تجهیزات ثابت تحت فشار مطابق RBI توسط تیم بازرسی فنی و انجام تعمیرات پیش‌گیرانه و دوره‌ای روی تجهیزات دوار (موتورها، کمپرسورها، پمپ‌ها) اشاره کرد.

وی ابراز داشت: ادوات ابزار دقیق، باس‌بارها، UPSها، ترانسفورماتورها، انجام پیگرانی خط دریا، تعمیر شیرآلات و انجام تعمیرات روی پمپ‌ها و تجهیزات آب‌رسانی پالایشگاه اول نیز از دیگر اقدامات مهمی است که در این مجموعه انجام می‌شود.

سرپرست بهره‌برداری پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار کرد: امیدوارم به یاری خداوند متعال و با تلاش فراوان، هم‌یاری و هم‌دلی همه‌ دست‌اندرکاران اعم از ایمنی و آتش‌نشانی، بهره‌برداری، تعمیرات، مهندسی و واحدهای ستادی انشاالله بتوانیم آخرین تعمیرات اساسی مجتمع که مربوط به این پالایشگاه است را با رعایت کامل الزامات ایمنی بدون هیچ‌گونه حادثه‌ای در موعد مقرر به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/2451/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول