اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال تحصیلی گذشته صورت گرفت

آموزش خبرنگاری به 1300 دانش‌آموز اصفهانی در سامانه خبرگزاری پانا

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان از آموزش خبرنگاری به 1300 دانش‌آموز اصفهانی در سامانه خبرگزاری پانا خبر داد.

آموزش خبرنگاری به 1300 دانش‌آموز اصفهانی در سامانه خبرگزاری پانا

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عبد‌الرضا پدرام بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سازمان دانش‌آموزی در سال تحصیلی جدید همانند سال‌های گذشته فعالیت‌های گسترده‌ای را در سطح مدارس اجرا می‌کند، اظهار کرد: این فعالیت‌ها در میان تمام دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه سازماندهی گروه‌های پیشتازان و فرزانگان از جمله مهم‌ترین این فعالیت‌ها محسوب می‌شود، اضافه کرد: گروه‌های پیشتازان در مدارس پسرانه و فرزانگان نیز در مدارس دختران راه‌اندازی شده است.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان با تأکید بر اینکه هفته آینده همایش سراسری مربیان گروه‌های فرزانگان و پیشتازان در استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این برنامه با حضور رئیس سازمان دانش‌آموزی کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آموزش و سازماندهی خبرنگاران خبرگزاری پانا هر ساله توسط این سازمان انجام می‌شود، ادامه داد: در سال تحصیلی گذشته یک‌هزار و 300 دانش‌آموز در سطح استان در سامانه آموزشی خبرگزاری پانا عضو شده‌اند و آموزش‌های لازم را در این زمینه دریافت کرده‌اند.

پدرام با بیان اینکه سایت خبرگزاری پانا در اختیار این دانش‌آموزان قرار گرفته است و این دانش‌آموزان اخبار خود را به این سایت ارسال می‌کنند، تأکید کرد: همچنین از تهران مجوز ارسال اخبار به صورت مستقیم از سوی سازمان دانش‌آموزی اصفهان در سامانه خبرگزاری پانا دریافت شده است.

وی با تأکید بر اینکه همکاری با مجموعه‌هایی مانند، هلال احمر، سازمان ملی جوانان و اتحادیه انجمن‌های اسلامی از دیگر فعالیت‌های این سازمان محسوب می‌شود، افزود: برگزاری اردو‌های گردشگری نیز از جمله برنامه‌های مهم این سازمان محسوب می‌شود.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان با اشاره به سازماندهی دانش‌آموزان در قالب مجلس دانش‌آموزی در این سازمان، گفت: انتخابات مجلس دانش‌آموزی هر دو سال یک بار برگزار می‌شود و در سال تحصیلی جدید این انتخابات صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/63004/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول