اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور

جشن عاطفه‎ها در گلستان باشکوه برگزار شد+ تصاویر

جشن بزرگ عاطفه‎ها در مدارس سراسر استان گلستان باشکوه برگزار شد.

جشن عاطفه‎ها در گلستان باشکوه برگزار شد+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جشن بزرگ عاطفه‎ها و کمک به دانش‎آموزان نیازمند همزمان با سراسر کشور در سطح مدارس استان گلستان باشکوه برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان عصر امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: جشن عاطفه‎های امسال با شعار «مهر در انتظار مهر حماسی» به مدت سه روز در استان گلستان برگزار می‎شود.

عباس حاجی‌اکبری ادامه داد: در روز اول یعنی چهارشنبه دهم مهر ماه سال‌جاری این جشن در سطح مدارس با شعار «هر مدرسه یک پایگاه» برگزار می‎شود و در روز پنج‎شنبه نیز کمیته امداد و نیروی مقاومت بسیج پایگاه‎هایی را در سطح استان برای دریافت کمک‎های مردم برپا خواهند کرد.

حاجی‎اکبری افزود: در روز جمعه نیز در مصلی‎های نماز جمعه سراسر استان پایگاه‌‎های ثابت کمیته امداد حاضر خواهند شد و کمک‎های مردمی را جمع‎آوری خواهند کرد.

مسابقه نقاشی با موضوع جشن عاطفه‎ها

انتقال فرهنگ نوع‎دوستی به کودکان و نوجوانان از اهداف این جشن است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان خاطرنشان کرد: یکی از اهداف برگزاری این جشن در سال‎های گذشته در روزهای ابتدایی ماه مهر مشارکت دانش‎آموزان و خانواده‎های آنها در این جشن باشکوه است.

حاجی‎اکبری افزود: یکی از تاثیر‎ات برگزاری این جشن در روزهای ابتدایی مدارس و شرکت دانش‎آموزان در این جشن، آشنایی و نزدیک شدن این دانش‎آموزان با فرهنگ نوع‎دوستی و کمک به نیازمندان است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه در این روزها دانش‎آموزان برای شرکت در این جشن ارتباط بهتر و زیباتری دارند به طور طبیعی حضور خانواده‎ها در این مراسم زیبا بسیار باشکوه‎تر خواهد شد.

فعالیت 253 پایگاه کمیته امداد و 1100 پایگاه در مدارس در جشن عاطفه‌ها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان تصریح کرد: در سطح استان گلستان 253 پایگاه کمیته امداد و حداقل یک‌هزار و 100 مدرسه جشن عاطفه‎ها را برگزار خواهند کرد.

حاجی‎اکبری بیان کرد: در سال 1391 بیش از 2 میلیارد ریال کمک نقدی جمع‎آوری شد که این میزان نسبت به سال 1390، 17 درصد رشد داشته است.

وی اضافه کرد: در برگزاری این جشن از ظرفیت طرح مسجدمحوری و شبکه‎های نیکوکاری نیز استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/83004/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول