اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط متخصصان داخلی و به منظور کاهش اتکا به نیروهای خارجی صورت گرفت

بومی سازی فیلترهای هوای کمپرسور ماشین ریخته‌گری فولاد مبارکه اصفهان

با تلاش کارکنان فولاد مبارکه اصفهان و شرکت‌های سازنده داخلی فیلترهای هوای کمپرسور ماشین ریخته‌گری شماره 2 با هزینه کمتر از یک چهارم نسبت به خرید خارجی بومی سازی و با موفقیت در خط تولید مورد استفاده قرار گرفت.

بومی سازی فیلترهای هوای کمپرسور ماشین ریخته‌گری فولاد مبارکه اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان، تعمیرکار تجهیزات برق کمپرسورهای ریخته‌گری فولاد مبارکه در این رابطه اظهار داشت: نظر به این که آب ثانویه ماشین 2 از روش ارمیس تأمین می‌شود و نیاز به هوای فشرده دارد، این هوا توسط 54 عدد کمپرسور تأمین می‌شود که فیلترهای آنها در اثر کارکرد بالا فرسوده و از رده خارج شده بود.

مسعود کیهان‌پناه ادامه داد: از آنجایی که در این خصوص از نظر تأمین قطعه یدکی با مشکلاتی روبرو شده بودیم و هر فیلتر بعد از هر 2 هزار ساعت کارکرد باید تعویض می‌شد، لذا با اراده مدیریت و پرسنل ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم و با همکاری شرکت‌های سازنده داخلی در زمینه اهداف بومی سازی در قسمت کمپرسورهای ماشین ریخته‌گری شماره 2 با ساخت فیلتر هوا با کیفیت بالا در داخل کشور و همچنین سرویس کمپرسور شماره 3 موفق شدیم فیلترهای مذکور را بومی سازی و پس از تست موفقیت آمیز مورد استفاده قرار دهیم.

وی با بیان اینکه تمام مراحل اجرای این طرح حدود یک ماه به طول انجامید، خاطرنشان کرد: قبل از بومی سازی این فیلترها عملیات سرویس توسط نماینده شرکت خارجی با وقفه‌ای طولانی و صرف هزینه‌های زیادی انجام می‌گرفت.

کیهان‌پناه متذکر شد: کیفیت فیلترهای ساخته شده به خوبی با استانداردهای موجود مطابقت دارد و با فیلترهای خارجی برابری می‌کند.

انتهای پیام/2301/ن/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول