اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی مطرح کرد

تأمین نوشت‌افزار دانش‌آموزان نیازمند توسط بانک تجارت خراسان شمالی

رئیس اداره روابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی گفت: هم‌زمان با جشن نیکوکاری، بانک تجارت خراسان شمالی با اختصاص 500 سری نوشت افزار، بخشی از نیازهای دانش‌آموزان استان را تأمین کرد.

تأمین نوشت‌افزار دانش‌آموزان نیازمند توسط بانک تجارت خراسان شمالی

سید ابوالفضل گوهری پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری جشن نیکوکاری به خبرنگاران اظهار کرد: این نوشت افزارها شامل کیف و تمام لوازم تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند استان است.

وی افزود: البته بر اساس قول‌هایی که مسئولان این بانک ارائه کرده‌اند، قرار است سایر کمک‌ها نیز به منظور رفع نیازهای دانش‌آموزان محروم استان اختصاص یابد.

گوهری تصریح کرد:‌ با ارائه کمک‌های بانک تجارت خراسان شمالی این اقلام توسط کمیته امداد استان با همکاری آموزش و پرورش در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: در ارائه کمک‌های اختصاص یافته از سوی این بانک و سایر دستگاه‌ها و مردم نوع‌دوست سعی می‌شود تا کرامت و حرمت دانش‌آموزان نیازمند حفظ شود.

رئیس اداره روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی یکی از نیازهای جدی دانش‌آموزان استان را کیف، کفش و البسه عنوان کرد و گفت: شایسته است تا مردم کمک‌های خود را به صورت نقدی به یک هزار و 116 پایگاهی که به همین منظور در سطح مدارس، مساجد، محلات و همچنین پایگاه‌های نماز جمعه اختصاص یافته، تحویل دهند.

به گزارش فارس، جشن عاطفه‌ها از امروز به مدت سه روز در سطح خراسان شمالی برپا می‌شود.

انتهای پیام/63002/ر20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول