اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی روزهای گذشته در هرمزگان صورت گرفت

صدور اخطار پلمپ برای 22 واحد صنفی نوشت‌افزار/ جمع‌آوری مانکن‌های نامتعارف از بازار درگهان

جانشین پلیس اطلاعات و امنیت عمومی هرمزگان حاصل اجرای طرح‌های پلیس در حوزه امنیت اخلاقی در هرمزگان را پلمپ 22 واحد صنفی نوشت‌افزار و جمع‌آوری «مانکن‌های نامتعارف» از بازار درگهان اعلام کرد.

صدور اخطار پلمپ برای 22 واحد صنفی نوشت‌افزار/ جمع‌آوری مانکن‌های نامتعارف از بازار درگهان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سرهنگ سعید رضا میرزاوند جانشین پلیس اطلاعات و امنیت عمومی هرمزگان عصر امروز در نشستی درباره دستاوردهای اخیر پلیس در حوزه ارتقا امنیت اجتماعی، از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و بازدید از صنوف در هرمزگان خبر داد و گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و برخورد با عوامل تهیه و توزیع کالاهای ممنوعه، کنترل و نظارت بر صنوف لوازم التحریر، کیف و کفش فروشی‌ها را در آستانه بازگشایی مدارس به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند. 

وی افزود: در این طرح از 199 واحد صنفی لوازم‌التحریر و کیف و کفش فروشی بازدید به عمل آمده است.

به گفته میرزاوند، در مجموع 6 هزار و 621 عدد انواع نوشت‌افزارها منقش به تصاویر «مبتذل» کشف و ضمن اخذ تعهد از 65 واحد صنفی متخلف، برای 22 واحد صنفی نیز اخطاریه پلمپ صادر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم نیز در همین راستا از این‌گونه طرح‌ها در این جزیره خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و با هدف پاکسازی صنوف از مظاهر علنی فساد، طرح کنترلی و نظارتی صنوف در شهر "درگهان" قشم اجرا شد.

محمد بوستانی ادامه داد: در این طرح، از 600 واحد صنفی در رسته‌های مختلف بازدید و در خصوص رعایت پوشش و حجاب اسلامی، استفاده از البسه و الگوهای اسلامی، عدم استفاده از مانکن‌های نامتعارف و به‌کارگیری افراد کم سن و سال و فاقد صلاحیت به عنوان فروشنده، آموزش‌ها و تذکرات لازم به متصدیان واحدهای صنفی ارائه شد.

فرمانده انتظامی قشم خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح تعداد یک‌هزار و 630 عدد صور مبتذل و 49 ثوپ البسه نامتعارف و ممنوعه کشف و پنج واحد صنفی نیز به دلیل عدم رعایت ضوابط و مقررات انتظامی پلمپ و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.

انتهای پیام/88001/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول