اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردبیل:

جهاد در عرصه فرهنگی نیاز امروز جامعه است

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردبیل گفت: با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمنان و ورود به عرصه جنگ نرم از سوی آنان نیاز امروز جامعه جهاد در عرصه فرهنگی و ترویج هر چه بیشتر آرمان‌های اسلامی و فرهنگ ایرانی است.

جهاد در عرصه فرهنگی نیاز امروز جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهرنگ عظیمی ظهر امروز در نشست مسئولان کتابخانه‌های عمومی و مشارکتی شهرستان اردبیل که در محل کتابخانه عمومی امام علی (ع) برگزار شد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره ایثارگران جبهه نبرد حق علیه باطل، نیاز امروز جامعه را جهاد در عرصه فرهنگی دانست و اظهار داشت: کتابداران به عنوان نیروهای خط مقدم جبهه فرهنگی هستند که باید در تحقق این وظیفه خطیر همتی والا و تلاشی وافر داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: کتابداران جزو سختکوش‌ترین قشر فرهنگی جامعه محسوب می‌شوند که در ارتقای سطح مطالعه جامعه نقش مهم و تاثیر‌گذاری دارند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردبیل گفت: کتابداران خادمان حقیقی حوزه فرهنگ هستند که باید در این زمینه ورودی موثر و کارا داشته باشند.

عظیمی همچنین بر فعالیت هر چه بیشتر کتابخانه‌ها در خصوص جذب اعضا و ترغیب شهروندان به مطالعه تاکید کرد.

این مسئول افزود: کتاب، پایه و زیربنای آگاهی است و تداوم مطالعه همیشه به توسعه فرهنگی منجر می‌شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردبیل همچنین با بیان لزوم همکاری و تعامل تنگاتنگ کتابداران و مسئولان کتابخانه‌ها، بر همکاری بیشتر و کاهش بروکراسی‌های اداری تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسئولان کتابخانه‌های عمومی اردبیل و هیر نیز با بیان مشکلات و فعالیت‌های خود، برنامه‌های آینده کتابخانه‌ها را ارائه دادند.

همچنین در این نشست مهم‌ترین مسائل و مشکلات کتابخانه‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/62005/ح20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول