اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی آیینی

سرپرست خبرگزاری فارس استان ایلام تجلیل شد

سرپرست خبرگزاری فارس استان ایلام طی آیینی و با حضور مسئولان اداره کل میراث فرهنگی استان ایلام با اهدای لوح یادبودی تجلیل شد.

سرپرست خبرگزاری فارس استان ایلام تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، پژمان‌ مهدوی‌فر سرپرست خبرگزاری فارس استان ایلام با حضور مدیرکل میراث فرهنگی ایلام، معاونان این دستگاه اجرایی و دست‌اندرکاران حوزه گردشگری به عنوان فعال حوزه گردشگری مورد تجلیل واقع شد.

یونس احمدی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام با اهدای لوح یادبودی از خدمات پژمان مهدوی‌فر سرپرست خبرگزاری فارس استان ایلام تجلیل کرد.

در بخشی از لوح سپاس اهدایی به مهدوی‌فر آمده است: آنکه گوهر وجودش را در برگ برگ فعالیت‌های کاری خویش به نکوترین روش جاری کرده، شایسته نثار زیباترین و با معناترین واژه‌های سپاس است.

این لوح سپاس ادامه می‌دهد: به این وسیله به پاس تلاش و کوشش ارزنده جنابعالی در توسعه صنعت گردشگری و همگانی کردن این امر در کشور که گامی بزرگ در راستای اعتلای ایران اسلامی و معرفی توانمندی‌های فرهنگی و گردشگری است، مراتب تقدیر و تشکر خود را به مناسبت هفته گردشگری ابراز کرده و توفیقات روز افزون جنابعالی در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز استان ایلام را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

انتهای پیام/2246/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول