اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چرام خبر داد

استقرار 60 پایگاه جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی در چرام

رئیس کمیته امداد چرام از استقرار 60 پایگاه جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی در چرام خبر داد.

استقرار 60 پایگاه جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی در چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، علی‌حسن مظاهری صبح امروز در حاشیه برگزاری جشن عاطفه‌ها، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی، اظهار امیدواری کرد در سالی که شروع آن با امید بوده و با شعار مهر در انتظار مهر حماسی است، بتوانیم در همه عرصه‌ها به خصوص عرصه علم و ادب این مطلب را ثابت کنیم که مهر حماسی را به ظهور برسانیم.

رئیس کمیته امداد چرام با اشاره به برگزاری این جشن عنوان داشت: جشن عاطفه‌ها امسال در سراسر کشور و امروز با شعار مهر در انتظار مهر حماسی و در استان کهگیلویه و بویراحمد در 2 هزار مدرسه برگزار می‌شود.

وی افزود: جشن عاطفه‌های امسال با مشارکت آموزش و پرورش با کمیته امداد امام خمینی (ره)، بسیج و صدا و سیما و با حمایت همه سازمان‌ها برگزار می‌شود که امیدواریم این جشن مقدمه‌ای باشد برای سال جدید با نگاه به این نوع تفکر که کمک به همنوع یک وظیفه است.

این مسئول تعداد پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی را 61 پایگاه ذکر کرد و ابراز داشت: 50 پایگاه در مدارس و 10 پایگاه سیار در شهر و یک پایگاه در بسیج سپاه پاسداران اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی می‌کنند.

مظاهری خواستار همکاری دانش‌آموزان در این زمینه شد و با تشریح اهداف این جشن، مساعدت به دانش‌آموزان نیازمند که تعداد آن‌ها در شهرستان چرام یک‌هزار و 550 نفر است را از جمله این اهداف برشمرد.

وی با بیان این که همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند و ایجاد همبستگی بین دانش‌آموزان، جشن عاطفه‌ها در شهرستان چرام برگزار شده است، گفت: 60 پایگاه ثابت و سیار جشن عاطفه‌ها در میادین، معابر اصلی، مدارس و مساجد در سطح شهرستان به آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی به این جشن هستند.

این مسئول شعار امسال جشن عاطفه‌ها را کرامت علوی، جهاد اقتصادی و مهرورزی عنوان کرد و افزود: امسال در مدارس برای جمع‌آوری هدایای دانش‌آموزان نیکوکار بیش از 40 صندوق توزیع شده است.

رئیس کمیته امداد چرام تصریح کرد: در همین راستا نیز با آغاز تبلیغات جشن عاطفه‌ها تعداد 5 هزار پاکت در قالب طرح یاوران امداد بین دانش‌آموزان مدارس توزیع شد تا کمک‌های نقدی خود را جهت دانش‌آموزان بی‌بضاعت اهدا کنند.

وی افزود: درآمدهای حاصل از کمک‌های مردمی و دانش‌آموزان بلافاصله با اولویت دانش‌آموزان نیازمند در همان مدارس توزیع خواهد شد.

مظاهری با بیان اینکه هرساله بخش عمده‌ای از کمک‌های جشن عاطفه‌ها از طریق مشارکت دانش‌آموزان و خانواده‌های آن‌ها به دست می‌آید، از مردم خیر و نوعدوست دعوت کرد تا با حضور خود در جشن عاطفه‌ها همچون سنوات گذشته این نهاد را در یاری رساندن به نیازمندان و محرومین به ویژه دانش‌آموزان کمک کنند.

انتهای پیام/82002/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول