اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان رازی تربت‌حیدریه خبر داد

افتتاح بخش جراحی چشم با 4 میلیارد ریال هزینه

رئیس بیمارستان رازی تربت‌حیدریه از افتتاح بخش جراحی با هزینه‌ای بالغ بر 4 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

افتتاح بخش جراحی چشم با 4 میلیارد ریال هزینه

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه امیر اسلامیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به زودی بخش جراحی چشم با هزینه‌ای بالغ بر 4 میلیارد ریال در بیمارستان رازی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: مجهزترین دستگاه‌ها جهت درمان آب مروارید و دستگاه‌های جانبی دیگر در بخش جراحی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اسلامیان بیان داشت: بخش جراحی چشم تربت حیدریه نخستین بخش جراحی نیمه‌دولتی در شهرستان تربت حیدریه است که توانایی پوشش جنوب استان خراسان‌رضوی را در انواع اعمال جراحی دارد.

رئیس بیمارستان رازی تربت حیدریه در ادامه از راه‌اندازی کمیسیون پزشکی بیماری‌های خاص در این شهرستان خبر داد و بیان داشت: قبل از راه‌اندازی کمیسیون مراجعین و متقاضیان بیمه باید به مرکز استان مراجعه می‌کردند و با پیگیری‌های انجام شده کمیسیون پاسخگوی متقاضیان بیمه تامین ‌اجتماعی در شهرستان تربت حیدریه و خواف می‌باشد.

امیر اسلامیان تاکید کرد: بیمارستان رازی تربت حیدریه درمیان 70 بیمارستان ملکی کشور یکی از سه بیمارستانی است که بهترین آمار و ارائه خدمات درمانی به مراجعین تامین‌اجتماعی را دارد.

وی تصریح کرد: تقریباً رنج مراجعات غیر‌بیمه شده تامین‌اجتماعی به بیمارستان‌های دیگر پنج تا 10 درصد است که رنج مراجعه غیر بیمه شده تامین‌اجتماعی در تربت حیدریه حدود 50 درصد است.

اسلامیان به دیگر خدمات بیمارستان رازی تربت حیدریه اشاره کرد و افزود: این خدمات شامل راه‌اندازی نوبت‌دهی تلفنی به صورت نرم‌افزاری به بیماران، راه‌اندازی بخش زباله‌های بی‌خطر (اتوکلاو) خرید تجهیزات در بخش‌های مختلف با هزینه 3 میلیارد ریال و غیره می‌باشد.

انتهای پیام/2202/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول