اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام تاکید کرد

لزوم همکاری مسئولان چرام جهت کمک به مستضعفین

فرماندار چرام بر لزوم همکاری و همیاری مسئولان با کمیته امداد امام خمینی جهت کمک به مستضعفین تاکید کرد.

لزوم همکاری مسئولان چرام جهت کمک به مستضعفین

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، علیرضا نیکروز صبح امروز در مراسم جشن عاطفه‌ها که در دبیرستان دخترانه عفت چرام برگزار شد، ضمن تقدیر از اداره آموزش و پرورش، کمیته امداد امام خمینی و دانش‌آموزانی که در برگزاری جشن عاطفه‌ها نقش داشتند، اظهار داشت: شاید یکی از ویژگی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که راه و روش و رویه ما برگرفته از آموزه‌های دینی ما است.

وی با بیان این‌که دستورات قرآنی و احادیث چراغ راه ما هستند و ما را به جلو هدایت می‌کنند، عنوان کرد: یکی از آموزه‌های اصلی دین بحث نوعدوستی، خیراندیشی، انفاق و مساعدت به دیگران است که به لطف خداوند چندسالی است که این جشن برای ما یک قانون و نهادینه شده که هرساله بسیاری از مردم چشم انتظار این جشن بوده تا در این کار خیر شرکت کنند.

فرماندار چرام هدف نهایی را قرب الهی دانست و با اشاره به این مطلب که دانش‌آموزان می‌توانند به طریقه‌های گوناگون به دانش‌آموزان بی‌بضاعت کمک کنند، گفت: این کمک‌ها حتماً نباید به پول محدود شود که در کنار آنان قرار گرفتن و کمک به رفع مشکلات آنان خود از مادیات بالاتر است.

این مسئول با تاکید بر این‌که باید هر روز برای ما روز نیکوکاری باشد و مساعدت خود را محدود به این روز نکنیم، خاطرنشان کرد: در دین مبین اسلام در خصوص کمک به همنوعان سفارش و تاکید زیادی شده و انفاق از دستورات اکید اسلام ذکر شده است.

نیکروز با یادآوری این مطلب که جشن نیکوکاری به جهت نقش زیادی که در خوشحال کردن افراد مستضعف و نیازمند جامعه دارد، از اهمیت به خصوصی برخوردار است، گفت: مشارکت در این امر خداپسندانه، ارزش دنیوی و اخروی را برای ما در پی خواهد داشت.

وی در پایان خواستار مشارکت مسئولان در این امر خداپسندانه شد و بر لزوم همکاری و همیاری آنان با کمیته امداد امام خمینی جهت کمک به مستضعفین تاکید کرد.

انتهای پیام/82002/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول