اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران تأکید کرد

ضرورت توسعه فرهنگ کار و تقویت آموزش در پارس جنوبی

مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران بر لزوم توسعه فرهنگ کار و تقویت آموزش در پارس جنوبی تأکید کرد.

ضرورت توسعه فرهنگ کار و تقویت آموزش در پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، رکن‌الدین جوادی شامگاه سه‌شنبه در نشست با مدیرعامل و مدیران سازمان منطقه ویژه پارس، اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت است و برای پیشرفت در این منطقه تلاش می‌کنیم.

وی افزود: مدیران سازمان منطقه ویژه پارس در مسیر توسعه پایتخت انرژی کشور تلاش قابل تقدیری داشته‌اند و مجموعه وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران در مسیر اعتلای پارس جنوبی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه تجربه و تاریخ دو میراث گران‌بهای بشر است خاطرنشان کرد: همواره کسانی که چشم‌انداز و افق بلند در پیش روی خود می‌دیدند توانستند به قله‌های موفقیت برسند و این نگاه عمیق و امید به پیشرفت که در افق توسعه محیط پیرامونی مدیران سازمان منطقه ویژه پارس قرار دارد در خور تقدیر است.

جوادی ابراز داشت: در تاریخ ثابت شده تنها بزرگانی به موفقیت در عرصه‌های مختلف دست یافتند که با دیدگاه‌های بزرگ ‏ دستاوردهای بسیار بزرگی برای جامعه خود به ارمغان آوردند.

وی یادآور شد: امروز نیروی انسانی در پارس جنوبی نقش بسیار مهمی دارد و باید با تقویت نیروی انسانی در مسیر توسعه این منطقه مهم و استراتژیک گام برداریم.

این مسئول افزود: در شرایط کنونی شتاب در پیشرفت‌های صنعتی موجبات افزایش توقعات مردم در این منطقه شده  و بدون تردید یکی از لازمه‌های پیشرفت در هر جامعه‌ای این است که بتوانیم یک توازن منطقی و صحیح از این گونه انتظارت در تعامل با محیط پیرامونی ایجاد کنیم.

جوادی اظهار کرد: باید توسعه فرهنگ کار را در کنار تقویت آموزش گسترش دهیم و باید به شکلی عمل کنیم که فرهنگ کار و تلاش در پارس جنوبی نهادینه شود.

وی بر لزوم تقویت زیرساخت‌ها در پارس جنوبی تاکید کرد و گفت: مدیران منطقه ویژه در توسعه زیرساخت‌ها عملکرد مطلوبی داشته‌اند که انتظار داریم این روند تداوم یابد.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی نیز بیان کرد: تلاش برای رشد و توسعه پارس جنوبی از اساسی‌ترین اولویت‌های مسئولان در این منطقه است.

مسعود نصوری افزود: باید با تلاش دسته‌جمعی و فعالیت شبانه‌روزی در راستای رشد و پیشرفت منطقه بکوشیم.

انتهای پیام/2451/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول