اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تامین اجتماعی هرمزگان خبر داد

پیش‌بینی وصول حداقل 70 درصد مطالبات از محل بخشودگی جرائم

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی مناسب از سوی شعب در خصوص بخشودگی جرائم، پیش بینی کرد که حداقل 70 درصد مطالبات تامین اجتماعی هرمزگان از طریق بخشودگی جرائم وصول شود.

پیش‌بینی وصول حداقل 70 درصد مطالبات از محل بخشودگی جرائم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سید فاضل حیدری بلوکی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری تامین اجتماعی هرمزگان که به منظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه امور بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران سازمان با حضور روسای شعب شهرستانی در بندرعباس برگزار شد، با اشاره به انتصاب دکتر نوربخش به عنوان مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور، عنوان کرد: مدیر عامل جدید سازمان تامین اجتماعی در نخستین گام خود کمیته‌هایی تخصصی با استفاده از تجربیات بازنشستگانی که در سطوح بالای سازمان تامین اجتماعی فعالیت می‌کردند، تشکیل داده است.

وی هدف از تشکیل این کمیته ها را آسیب شناسی و حرکت بر مبنای شاخص‌های بهره‌وری در سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد.

مدیر کل تامین اجتماعی هرمزگان در ادامه به محورهای اصلی بودجه سال 92 سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و افزود: در اجرای بودجه سال 92 سازمان تامین اجتماعی باید به مواردی همچون انضباط مالی، کاهش هزینه‌های غیر ضروری، مدیریت منابع و مصارف و حرکت براساس برنامه یک ساله سازمان در قالب بودجه توجه کرد.

*ایجاد شعب جدید در هرمزگان

حیدری با بیان اینکه حدود 50 درصد از جمعیت یک و نیم میلیون نفری هرمزگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند، اظهار داشت: طی سالیان اخیر شعبه جدیدی از تامین اجتماعی در هرمزگان ایجاد نشده و یکی از مهمترین برنامه‌های این اداره کل در نیمه دوم امسال و همچنین سال 93 ارتقا و ایجاد شعب جدید در شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان در راستای مهندسی مجدد امور و به حداقل رساندن مراجعات است.

وی با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی مناسب از سوی شعب در خصوص بخشودگی جرائم، بیان داشت: ما انتظار داریم که حداقل 70 درصد مطالبات تامین اجتماعی هرمزگان از طریق بخشودگی جرائم وصول شود.

مدیر کل تامین اجتماعی هرمزگان در پایان با بیان اینکه مسئولان شعب تامین اجتماعی باید مسئله تکریم ارباب رجوع را جدی بگیرند، تصریح کرد: پاسخگویی دقیق و به موقع به مخاطبان، اصلاح فرآیندها و نظارت مستمر بر شاخص‌های بهره‌وری، برنامه عملیاتی منسجم و خاص، انجام مستمر و منظم سرکشی‌ها و رعایت دستورالعمل و آئین نامه ها از جمله مواردی است که باید در این خصوص مورد توجه قرار گیرند.

انتهای پیام/88001/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول