اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های انتخاب شهردار مشگین‌شهر

کلید اتحاد شورا شکسته است

جلسه انتخاب شهردارمشگین‌شهر توسط اعضای شورای شهر در حالی برگزار شد که تا پایان جلسه هیچ گزینه‌ای برای سمت شهرداری مشگین‌شهر معرفی و انتخاب نشد.

کلید اتحاد شورا شکسته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلسه شورای شهر مشگین‌شهر در حالی برای انتخاب شهردار این شهرستان برگزار شد که این جلسه با حاشیه‌هایی همراه بود که از نظر خوانندگان می‌گذرد.

 

* در این جلسه که با نیم ساعت تاخیر در محل ساختمان شورا و بدون حضور ولی قاسمی یکی از اعضای شورا آغاز شد، خبرنگاران رسانه‌های مختلف برای پوشش کامل اخبار حضور داشتند پس از چندین دقیقه بعد از شروع جلسه ولی قاسمی با سر و صدای زیادی وارد جلسه شد، به طوری که این اقدام وی خنده حاضران را به دنبال داشت.

* سردرگمی برخی از اعضای شورای شهر در نوع خود جالب بود به این دلیل که برخی ادعا داشتند، از این جلسه با خبر نبودند و فکر می‌کردند که می‌خواهند روی گزینه‌ها بحث و بررسی کنند نه رای‌گیری در خصوص انتخاب شهردار مشگین‌شهر.

*ولی قاسمی نیز در سخنی اعتراض‌آمیز به رئیس جلسه اظهار داشت: وقتی که سر تا پای این جلسه غیر‌قانونی است، چگونه می‌خواهیم در آن شهردار انتخاب کنیم، به طوری که رسول فانی رئیس شورا در واکنش به این سخن وی گفت نماینده فرمانداری در این مراسم حضور دارد تا اگر کاری غیر‌قانونی انجام دهیم، به ما تذکر دهد و ما بر اساس قانون می‌خواهیم شهردار را انتخاب کنیم.

* گل محمدی نماینده ویژه فرمانداری در این جلسه در پاسخ این سخنان عضو شورای شهر مشگین‌شهر بیان داشت: در دستور جلسه نوشته شده که جلسه انتخاب شهردار نه رای‌گیری برای انتخاب شهردار بدین ترتیب می‌توانید فقط بحث و گفت‌و گو کنید.

*نبود هیچ گزینه‌ای در جلسه به عنوان گزینه شهرداری از نکات جالب توجه این جلسه بود، به طوری که چهار نفر از اعضا در مقابل تصمیم پنج نفر از اعضا واکنش نشان دادند و گفتند وقتی حتی علاوه بر خود فرد رزومه‌ای از کار وی نیز در دست نیست، چگونه می‌خواهید سریعا‍‍ً در مورد وی رای‌گیری کنید، به طوری که عزیزمحمد حسینی در این خصوص گفت: شما در مورد این گزینه معامله کرده‌اید و ما همه چیز را می‌دانیم و آن را اعلام خواهیم کرد که این سخن وی با واکنش تند برخی از اعضای شورا مواجه شد.

این عضو پارلمان محلی همچنین خطاب به اعضای شورا گفت: شما که تا دیروز در فیلم انتخاباتی خود می‌گفتید این آقایان مقصر اصلی در ساخت پل هفت تیر هستند، چطور شده که اکنون از او حمایت می‌کنید و می‌خواهید شهردار شود.

در این لحظه مهران فاطمی یکی از اعضای شورای شهر در واکنش به این سخنان عنوان کرد: شما اعضای شورا که در آن زمان گفتید مقصر ما نیستیم آیا مقصر مردم هستند؟ که این اظهارات فاطمی نیز واکنش تند محمد حسینی را در پی داشت.

*در ادامه جلسه ولی قاسمی در تعریف دموکراسی گفت: اگر بگوییم انگور لوبیاست یعنی اینکه دموکراسی را زیر سئوال بردیم که این سخن قاسمی با خنده خبرنگاران همراه بود.

*ایمانعلی ایمانی با انتقاد از سخنان ولی قاسمی گفت: شما زمانی که رئیس کمیسیون فرهنگی شورا بودید، چرا از نخبگان و فرهنگیان شهر به خوبی استفاده نکردید و شما زمانی در شورا امتحان خود را پس داده‌اید که قاسمی در پاسخ به این سئوال گفت: اینجا کافه پیرعلی نیست که اینگونه سخن می‌گویید و تو یک فیلمبردار و دوربین به دست هستی نه فرهنگی، که این سخن وی ناراحتی خبرنگاران را در پی داشت.

*اکبر تقی‌زاده در واکنش به مطرح شدن نام انوری‌آذر برای سمت شهرداری مشگین‌شهر گفت: ما هم صفر جعفرزاده را مجدداً برای شهرداری پیشنهاد می‌کنیم.

*محمد حسینی گفت: کلید اتحاد شورا شکسته است و باید برای به هم چسباندن آن چاره‌ای اندیشید.

*در پایان این جلسه اسامی 11 نفر برای شهردار شدن مطرح شد. در این میان از بین عضو منتخب شورا نام‌هایی چون اکبر آذرمی، رحمت انوری‌آذر، پورایمان، علی‌رام سادات، ابراهیم رجایی، اردلان کریمی، سیامک مظلومی، رضوانی، حیدری، صفر جعفرزاده و اسلام کنعانی با توجه به سوابق‌شان مطرح هستند و در این لیست قرار دارند.

انتهای پیام/62009/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول