اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدشت اعلام کرد

شرکت 3 هزار پلدشتی در اردوهای جهادی و طرح هجرت

فرماندار پلدشت امسال از شرکت 3 هزار نفر در قالب اردوهای طرح هجرت پلدشت خبر داد.

شرکت 3 هزار پلدشتی در اردوهای جهادی و طرح هجرت

جبار طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طرح هجرت به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان در عرصه‌های مختلفی از قبیل مرمت و بازسازی فضاهای آموزشی، تعمیر و تجهیز امکانات موجود علمی، آموزشی و سخت‌افزاری در ایام تابستان با شرکت جمع کثیری از دانش‌آموزان و دانشجویان در پلدشت اجرا شد.

وی هدف از اجرای اردوهای جهادی و طرح هجرت را تقویت روحیه تعاون و روابط اجتماعی میان جوانان عنوان کرد و افزود: تلاش می‌شود تا ضمن ارائه خدمت به مردمان مناطق محروم، در انتقال فرهنگ‌های مناسب اسلامی و اخلاقی نیز به آنان توجه شود.

طالبی بر نقش گویا و بسیار مهم بسیج در دوران مختلف اشاره کرد و گفت: هر جا که بسیج حضور داشته، سبب پیروزی و خلق افتخارات بزرگ بر جامعه اسلامی شده است.

وی با اشاره به برخی افتخارات بسیج در طول سال‌های گذشته، افزود: ورود بسیج به عرصه‌های عمرانی و اقتصادی پس از دوران دفاع مقدس، بر افتخارات متعدد آن افزود و پرونده‌ای درخشان از آن بر جای گذاشت.

فرماندار پلدشت همچنین بر نقش بسیج در خدمات‌رسانی به محرومان اشاره کرد و گفت: در سال جاری 3 هزار نفر در قالب طرح هجرت و در اردوهای جهادی دانشجویی، دانش آموزی، فرهنگیان، سازندگی و محرومیت‌زدایی و همچنین اجرای بخشی از پروژه‌های جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و حلقه‌های صالحین  شرکت کردند.

طالبی رنگ‌آمیزی مدارس روستایی را بخش مهمی از اقدامات انجام گرفته توسط این افراد در سال جاری  اعلام کرد و افزود: ویزیت رایگان بیماران نیازمند توسط افراد واجد شرایط در مناطق محروم نیز اقدام دیگری بود که با استقبال مردم مناطق محروم پلدشت همراه بود.

وی در زمینه انجام کارهای عمرانی، از مشارکت اعضای شرکت‌کننده در این اردوها در کمک به ساخت مساکن و مرمت مساجد خبر داد و گفت: کمک به برداشت محصولات باغی نیز دیگر اقدام این افراد بوده است.

طالبی همچنین به برگزاری کلاس‌های مختلف فرهنگی در این مناطق اشاره کرد و افزود: درس اخلاق و احکام نیز توسط برخی از افراد واجد شرایط که قابلیت پاسخگویی به سوالات و شبهات دینی و اجتماعی افراد داشتند به صورت هفتگی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/61006/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول