اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مقایسه با سال آبی گذشته انجام شد

گالیکش و گنبدکاووس پربارش و کم‌ بارش‎ترین شهرستان‎های گلستان

مدیرعامل شرکت آب منطقه‎ای استان گلستان گفت: شهرستان‎های گالیکش و گنبدکاووس به عنوان پربارش و کم بارش‎ترین شهرستان‎های استان هستند.

گالیکش و گنبدکاووس پربارش و کم‌ بارش‎ترین شهرستان‎های گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‎ای گلستان، ایرج حیدریان میانگین تغییرات بارش‎های استان، از ابتدا تا پایان سال آبی 1392 - 1391 را معادل 556.5 میلی‎متر اعلام کرد.

وی اظهار داشت: میزان بارندگی در پایان سال آبی 1392 - 1391 در مقایسه با سال گذشته بیش از 18 درصد کاهش و نسبت به دوره شاخص درازمدت بیش از 14 درصد افزایش را نشان می‎دهد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‎ای استان گلستان با اشاره به توزیع ماهانه بارندگی در سطح استان در سال آبی 1392 - 1391، بهمن ماه با میزان بارش بیش از 98 میلی‎متر به عنوان پُربارش‎ترین ماه سال آبی 1392 - 1391 و تیرماه با میزان بارش بیش از سه میلی‎متر به عنوان کم بارش‎ترین ماه سال آبی 92-91 اعلام کرد.

حیدریان همچنین اضافه کرد: شهرستان‎های گالیکش و گنبدکاووس به ترتیب با میزان بارش یک‎هزار و 58 و 411 میلی‎متر به عنوان پربارش و کم بارش‎ترین شهرستان‎های استان در سال آبی 1392 - 1391 هستند.

گفتنی است سال آبی از مهرماه آغاز و شهریور ماه سال بعد به پایان می‎رسد.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول