اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

تشکیل شورای گفت‌وگو در کهگیلویه و بویراحمد/ تعیین تکلیف واحدهای تولیدی راکد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شورای گفت‌وگو را در این استان تشکیل می‌دهیم تا به کمک آن بتوانیم راه توسعه این سرزمین چهارفصل را هموار کنیم.

تشکیل شورای گفت‌وگو در کهگیلویه و بویراحمد/ تعیین تکلیف واحدهای تولیدی راکد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید موسی خادمی امشب در دیدار با مدیران مجموعه صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، این بخش‌ها را خروجی همه تلاش‌ها در حوزه اشتغال، تولید و سرمایه‌گذاری دانست و گفت:‌ در راه سرمایه‌گذاری در این استان راه درازی را در پیش داریم.

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار از داریوش دیودیده، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خواست تا در نخستین اولویت کاری، لیستی از واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌فعال را آماده کند تا در یک برنامه کوتاه مدت شش ماهه، تعیین تکلیف شوند.

وی تأکید کرد: اگر در این شش ماه نتوانیم مشکل واحدهای راکد را تعیین تکلیف کنیم، بدون شک نخواهیم توانست که واحد جدیدی را نیز احداث و راه‌اندازی کنیم.

خادمی تشکیل شورای گفت‌وگو را یکی از برنامه‌های مهم خود خواند و بیان کرد: کارها باید در یک فضای کارشناسانه و با مشورت با اهل نظر به جلو بروند که امید است این شورا بتواند به نقش خود به خوبی عمل کند.

مقام ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد، گفتمان یک طرفه را مورد پسند خود ندانست و افزود: برنامه ما این است که با کار کارشناسی و پایدار به فکر برطرف کردن مشکلات زیرساختی این استان باشیم.

خادمی گفت: در کهگیلویه و بویراحمد باید احترام به سرمایه‌گذار نهادینه شود و بدون شک احترام به سرمایه‌گذار از رویکردهای مهم مدیریتی در این استان خواهد بود.

وی تصریح کرد:‌ باید ورود سرمایه‌گذار به این استان را گرامی بداریم، سرمایه‌گذار را احترام کنیم و انحصارها را به منظور ایجاد یک فضای رقابتی بشکنیم.

نماینده ارشد دولت یازدهم اضافه کرد: ‌این یک واقعیت است که سرمایه‌گذار سود می‌خواهد و انتظار ما نیز از سرمایه‌گذار ایجاد اشتغال و تولید است، پس در این فضای شفاف می‌شود کارهای مؤثری انجام داد.

وی با بیان اینکه دولت وظیفه تسهیل‌گری دارد نه مانع‌تراشی، ابراز داشت: مدیران مجموعه صنعت، معدن و تجارت تلاش کنند تا موانع سرمایه‌گذاری کاهش و مشوق‌های سرمایه‌گذاری افزایش پیدا کنند.

انتهای پیام/82005/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول