اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز:

ده‌ها برنامه فرهنگی ویژه هفته ملی کودک در البرز برگزار می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز گفت: با تمهیدات اندیشیده شده در هفته ملی کودک ده‌ها برنامه فرهنگی در استان برگزار می‌شود.

ده‌ها برنامه فرهنگی ویژه هفته ملی کودک در البرز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، صفی الله رمضانخانی ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 15 تا 21 مهر ماه هفته ملی کودک نامگذاری شده که با توجه به این مهم برنامه‌ها و تمهیدات اساسی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در این استان اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز تاکنون توانسته نقش اساسی را در ارائه برنامه‌هایی مختص کودکان و کسب موفقیت‌هایی در این زمینه داشته باشد.

این مسئول با بیان اینکه اقدامات حمایتی می‌تواند نقش اساسی را در توسعه برنامه‌های این کانون داشته باشد، افزود: توسعه و پیشرفت برنامه‌های این کانون مرهون تلاش مدیران فرهنگی و به ویژه اصحاب رسانه و حمایت‌های آنان است.

وی کانون پرورش فکری کودکان استان را به عنوان یکی از نهادهای تأثیرگذار در حوزه کودک و نوجوان ارزیابی کرد و گفت: سعی شده است تا با اقدامات و هماهنگی‌های انجام شده گام‌های موثری را برای فعالیت‌های پرورشی کودکان در این استان انجام دهیم.

رمضانخانی در ادامه به برنامه‌های تدارک دیده شده در این هفته اشاره کرد و افزود: اجرای فعالیت‌های گروهی با کمک سایر سازمان‌ها و نهادهای عضو مانند بهزیستی، آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، هلال‌احمر و ... در روزهای 15 تا 21 مهرماه از اهم برنامه‌های هفته ملی کودک است.

رمضانخانی ادامه داد: توجه به قشر کودک و نوجوان باید یکی از مهمترین برنامه‌های مسئولان ذیربط باشد، لذا توجه به کودکان و نوجوانان نباید به یک هفته خاص محدود شود، بنابراین موظفیم همواره از کلیه توان و امکانات جامعه برای کودکان و نوجوانان که همواره در معرض آسیب هستند، بهره بگیریم.

به گفته این مسئول برنامه‌های این هفته روز 15 مهر با شعار زنده باد کودکی، زنده باد زندگی آغاز خواهد شد.

رمضانخانی در ادامه سخنان خود از امضای تفاهمنامه این اداره کل با سازمان بهزیستی خبر داد و خاطرنشان کرد: هدف از امضای این تفاهمنامه حمایت ویژه از کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست در البرز است.

انتهای پیام/2302/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول