اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ادامه رقابت‌های لیگ آینده‌سازان دختران کشور

بانوان کاراته‌کای قزوینی روی تاتامی می‌روند

در ادامه رقابت‌های لیگ آینده‌سازان دختران کشور، کاراته‌کاهای تیم هیئت کاراته استان قزوین روی تاتامی می‌روند.

بانوان کاراته‌کای قزوینی روی تاتامی می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هفته سوم از دور رفت لیگ کاراته آینده‌سازان دختران باشگاه‌های کشور در حالی جمعه دوازدهم مهر ماه در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار می‌شود که این رقابت‌ها با برگزاری 22 دیدار دیگر پیگیری خواهد شد و دختران کاراته‌کای کشور برای مصاف با رقیبان خود به روی تاتامی می‌روند.

تیم هیئت کاراته دختران استان قزوین که در گروه سوم این دوره از رقابت‌ها قرار دارد، در این هفته از مسابقات به ترتیب به مصاف تیم‌های هیئت کاراته همدان، صنعت مس رفسنجان و هیئت کاراته قم می‌رود.

در این گروه تیم کاراته ستاره‌های طلایی تهران هم حضور دارد؛ البته دختران کاراته‌کای تیم هیئت کاراته قزوین در این هفته با این تیم مسابقه نخواهند داد.

در گروه نخست این رقابت‌ها تیم هیئت گیلان با تیم باشگاه حامی دیدار می‌کند و تیم دانشگاه آزاد با تیم هیئت اردکان مسابقه خواهد داد.

در گروه دوم این مسابقات تیم جوانه با تیم هیئت کاراته شاهرود دیدار می‌کند و باشگاه مقاومت به مصاف تیم شوتوکان تهران خواهد رفت.

دبیر هیئت کاراته استان قزوین در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: تیم هیئت کاراته بانوان قزوین سال‌های متوالی است که در لیگ کاراته آینده‌سازان دختران باشگاه‌های کشور شرکت می‌کند.

حمیدرضا داوری افزود: امیدواریم این تیم نتایج قابل قبولی را در لیگ کاراته آینده‌سازان دختران باشگاه‌های کشور به دست آورد.

انتهای پیام/77004/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول