اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

چارچوب‌های اسلام و نظام خط مشی رئیس جمهور باشد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: چارچوب‌های اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران باید به عنوان خط مشی رئیس جمهور در زمینه رسیدگی به مباحث داخلی و خارجی باشد.

چارچوب‌های اسلام و نظام خط مشی رئیس جمهور باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رضا امینی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر با اشاره به اینکه وحدت، تعامل و همدلی میان اعضای شورای شهر ضرورت دارد، اظهار کرد: موفقیت در عرصه مدیریت شهری به تعامل، همدلی و همراهی تمام اعضای شورای شهر نیاز دارد.

وی با اشاره به گرامیداشت روز ملی آتش‌نشان، اضافه کرد: هفتم مهر ماه به عنوان روز ملی آتش‌نشان نام‌گذاری شده است و آتش‌نشانان در شرایط سخت و بحرانی برای نجات جان انسان‌ها در مقابل حوادث و آتش‌سوزی‌ها تلاش می‌کنند و این افراد نقش مهمی در ایمن‌سازی محیط شهری دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه هفته گذشته در جلسه علنی شورای شهر مباحثی پیش ‌آمد که این مباحث ناشی از دلایل مختلفی بوده است، تصریح کرد: تبدیل تعداد اعضای شورا از 11 نفر به 21 نفر از جمله این دلایل است، چرا که این 21 نفر دارای سلایق و آرای متفاوت و متنوعی هستند.

وی با تأکید بر اینکه با توجه به این موضوع مباحث مختلف در شورای شهر باید با ظرافت و حلاجی بیشتری ارائه شود، ادامه داد: زمان‌بر بودن انتخاب شهردار اصفهان سبب ایجاد ابهامات و شائبه‌ای در بین خبرنگاران شده و به دنبال این موضوع آستانه تحمل اعضای شورای شهر نیز کاهش یافته بود و این موضوع نیز یکی از دلایل اتفاقات رخ داده در هفته گذشته محسوب می‌شود.

امینی تأکید کرد: از خبرنگاران به دلیل اتفاقات رخ داده در جلسه علنی هفته گذشته عذر‌خواهی می‌کنم و شورای شهر برای خبرنگاران احترام خاص و ویژه‌ای را قائل است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران به عنوان یاوران سیستم مدیریت در کشور و به ویژه شهرداری هستند، افزود: همچنین خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی مطمئن بین مجموعه شورا، شهرداری و مردم هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: چارچوب‌های اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران باید به عنوان خط مشی رئیس جمهور در زمینه رسیدگی به مباحث داخلی و خارجی باشد.

وی با اشاره به دستور علنی جلسه امروز شورا اظهار کرد: امروز نمایندگان شورای شهرستان و اعضای کمیسیون‌های تخصصی با رأی‌گیری از اعضای شورا و به صورت کارشناسی شده انتخاب شده‌اند.

انتهای پیام/63004/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول