اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مشگین‌شهر:

رضایت‌مندی مردم از عملکرد ادارات نمود موفقیت آن اداره است

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: رضایت‌مندی مردم از عملکرد ادارات نمود موفقیت و توفیق آن اداره است.

رضایت‌مندی مردم از عملکرد ادارات نمود موفقیت آن اداره است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حمید عباداللهی صبح امروز در دیدار با کارکنان فرمانداری و بخشداری‌های تابعه شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم خود اجر معنوی و اخروی دارد و تلاش و دلسوزی در اجرای وظایف و تکالیف می‌تواند کارنامه قابل قبولی برای خدمت به مردم باشد.

وی عنوان کرد: تکریم ارباب رجوع و خدمت‌رسانی به موقع و سریع به مردم رضایت‌مندی مردم را از یک مجموعه اداری به دنبال دارد که این نمود موفقیت و توفیق آن است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون فرماندار مشگین‌شهر نیز در این جلسه با بیان اینکه احترام متقابل بین کارمندان و رعایت جایگاه و کسوت موجب ایجاد فضایی صمیمی در محل کار خواهد شد، گفت: پیشرفت شهرستان مشگین‌شهر را مرهون تلاش دسته‌جمعی و پیوسته کارشناسان حوزه‌های مختلف فرمانداری است.

محمد تقی آهنگری همگان را به پایبند بودن به قانون، رعایت نظم و انضباط اداری، هماهنگی و همکاری در اداره و تعامل با ادارات دیگر، خبر‌رسانی دقیق تمامی فعالیت‌ها و برگزاری به موقع جلسات کار گروه‌های تخصصی سفارش کرد.

در این جلسه همچنین قبل از سخنان فرماندار مشگین‌شهر هر یک از کارکنان به بیان نظرات خود در راستای اصلاح امور و حل مشکلات پرداختند.

انتهای پیام/62009/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول