اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

ظرفیت‌های استان البرز شناسایی و تقویت می‌شود

استاندار البرز گفت: استان البرز دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیاری است لذا با برنامه‌هایی مدون این ظرفیت‌ها شناسایی و تقویت می‌شود.

ظرفیت‌های استان البرز شناسایی و تقویت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان البرز، سیدطاهر طاهری صبح امروز اولین بازدید خود را از بخش صنعت این استان و با حضور در شرکت ماموت آغاز کرد.

استاندار البرز در این بازدید ظرفیت‌های استان البرز را بسیار بالا دانست و افزود: باید از این استعدادها در مسیر توسعه و پیشرفت استان استفاده کرد و مسیر تحول و آبادانی بیشتر را پیش گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا و با توجه به برنامه‌ریزی‌ها تمام تلاش و سعی‌مان را برای توسعه بیشتر این استان به کار خواهیم گرفت و از تمام توان برای مدیریت صحیح و درست استان استفاده خواهم کرد.

این مسئول با بیان اینکه هیچ مسئولی در استان البرز نباید برای ارائه خدمات به مردم و توسعه استان از هیچ تلاشی فروگذاری کند افزود: تا زمانی که مسئولیت دارم، از هیچ تلاشی برای خدمت‌رسانی کوتاهی نخواهم کرد.

استاندار البرز توسعه و پیشرفت این استان را مستلزم برنامه‌ریزی مدون و علمی در حوزه‌های مختلف عنوان کرد و اظهار داشت: با یک برنامه‌ریزی دقیق و اصلی می‌توانیم آینده روشنی را برای این استان ترسیم کنیم.

*مشارکت مردم در تحولات استان تأثیرگذار خواهد بود

طاهری در ادامه سخنان خود ضمن استقبال از مشارکت مردم برای تحول و توسعه مردم گفت: مشارکت مردم تأثیرات بسزایی در ایجاد تحولات استان دارد.

وی ادامه داد: این استان به دلیل ویژگی‌ها و ظرفیت‌هایی که دارد باید با مشارکت مردم و همکاری و تعامل مدیران دستگاه‌های مختلف استان مسیر توسعه را در پیش بگیرد.

نماینده عالی دولت در استان البرز همچنین خاطرنشان کرد: ارائه طرح‌ها و پیشنهادهای مختلف در تمامی بخش‌ها حتی اصلاح هندسی معابر و خیابان‌ها می‌تواند علاوه بر برقراری ارتباطی تنگاتنگ با مردم موجب افزایش مشارکت آنان در اجرای طرح‌های مختلف در این استان شود.

استاندار البرز در ادامه سخنان خود بر تقویت تعامل و ایجاد روحیه همکاری در بین مردم و مسئولان این استان تأکید و بیان داشت: برای تحقق این مهم دست نیاز به سوی مردم این استان آورده و خواستار همکاری و تعامل آنان در تمامی عرصه‌ها هستیم.

طاهری در بخشی دیگر از سخنان خود استقرار بیش از سه هزار واحد صنعتی در استان البرز را مهم ارزیابی کرد و گفت: استقرار این تعداد واحد صنعتی در استان بیانگر پتانسیل‌های بسیار قوی است.

وی تصریح کرد: شهرستان‌های استان البرز باید رشد متوازن را تجربه کنند لذا با ارائه خدمات مناسب و یکسان به این شهرستان‌ها سعی در ایجاد این رشد متوازن خواهیم داشت.

استاندار البرز همچنین بر رشد و حضور سرمایه‌گذاران در این استان تأکید کرد و ادامه داد: با توجه به استعدادهای البرز باید زمینه‌های حضور سرمایه‌گذاران در این استان فراهم شود و با جذب این قشر بتوانیم پله‌های توسعه و پیشرفت را طی نماییم.

طاهری رفع مشکلات تولیدکنندگان و صنعتگران در این استان را از دیگر برنامه‌های استانداری اعلام کرد و افزود: با جذب سرمایه‌گذاران می‌توانیم به اهداف و برنامه‌های خود در راستای مرتفع شدن حل مشکلات صنعت و تولید استان نیز گام برداریم.

استاندار البرز با حضور در شرکت ماموت از بخش‌های مختلف این شرکت بازدید و در جریان روند فعالیت‌های تولیدی و صنعتی این شرکت قرار گرفت.

انتهای پیام/2302/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول