اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردستان:

نبود زیرساخت‌های ایمنی در اردستان مشکلات مضاعفی ایجاد می‌کند

شهردار اردستان گفت: نبود زیرساخت‌های ایمنی در اردستان مشکلات مضاعفی ایجاد می‌کند.

نبود زیرساخت‌های ایمنی در اردستان مشکلات مضاعفی ایجاد می‌کند

سید هادی موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردستان با بیان اینکه حفاظت از سلامت افراد، جلوگیری از آسیب به اموال و محیط زیست و انجام عملیات امداد و نجات در راس وظایف و رسالت آتش نشانی تعریف می‌شود، اظهار داشت: در شهر اردستان به علت موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن در محور ترانزیت، بافت فرسوده و متراکم و مشکلات متعدد دیگر ارائه خدمات آتش نشانی با محدودیت مواجه است که عدم وجود زیرساخت‌های ایمنی مشکلات مضاعفی را به این مجموعه تحمیل می‌کند.

وی با بیان اینکه عدم وجود یک برنامه راهبردی و استراتژیک موجب انحراف از وظایف و اهداف خواهد شد، تصریح کرد: در این راستا شهرداری اردستان در سال جاری اقدام به تهیه برنامه‌ای جامع در زمینه انجام اقدامات پیشگیرانه و ترویج فرهنگ ایمنی کرده است.

شهردار اردستان با بیان اینکه پایان حوزه شهر پایان حوزه خدمات ایمنی نیست به استقرار صنایع مختلف در حاشیه شهر اردستان و گسترش محدوده شهر و ایجاد شهرک‌های جدید اشاره کرد و متذکر شد: آتش نشانی اردستان به منظور ارائه خدمات بهتر با کمبود نیروی انسانی و فرسودگی تجهیزات روبرو است که می‌طلبد مسئولان استان در این زمینه ما را یاری کنند.

انتهای پیام/2301/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول