اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات فوتسال یادواره شهدای کارمند ادارات کاشان

جام قهرمانی به میراث فرهنگی رسید

معاون تربیت و آموزش ناحیه مقاومت سپاه کاشان از قهرمانی تیم اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان در مسابقات فوتسال یادواره شهدای کارمند ادارات شهرستان کاشان خبر داد.

جام قهرمانی به میراث فرهنگی رسید

حجت‌الاسلام محمدمهدی سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: مسابقات فوتسال هفته دفاع مقدس با شعار «اخلاق در همه جا» با حضور تمامی ورزشکاران عضو حلقه‌های صالحین شهرستان کاشان در مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای بسیج این شهرستان برگزار شد و در پایان تیم‌های برتر معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات فوتسال جام صالحین حوزه‌های مقاومت سپاه کاشان در دو رده نوجوانان و جوانان برگزار شد، یادآور شد: مسابقات فوتسال رده نوجوانان با حضور هفت تیم حوزه‌های مقاومت این شهرستان برگزار شد و در پایان دو تیم محمد رسول‌الله و شهید گمنام پایگاه بسیج شهید مدنی برزک کاشان به فینال رسیدند.

معاون تربیت و آموزش ناحیه مقاومت سپاه کاشان، خاطرنشان کرد: مسابقه پایانی بین دو تیم محمد رسول‌الله و شهید گمنام پایگاه بسیج شهید مدنی برزک کاشان برگزار شد که بعد از تساوی 3 بر 3 دو تیم در وقت قانونی، تیم شهید گمنام پایگاه بسیج شهید مدنی برزک کاشان در ضربات پنالتی با نتیجه 6 بر 5 به پیروزی رسید و عنوان قهرمانی این رده سنی را به خود اختصاص داد.

سعیدی در ادامه با اشاره به مسابقات رده سنی جوانان فوتسال جام صالحین حوزه‌های مقاومت سپاه کاشان ابراز داشت: مسابقات فوتسال رده سنی جوانان جام صالحین حوزه‌های مقاومت نیز با حضور پنج تیم از حوزه‌های مقاومت این شهرستان برگزار شد که در پایان دو تیم مسلم بن عقیل و پایگاه امیرالمؤمنین به فینال این رقابت‌ها صعود کردند.

وی افزود: فینال بین دو تیم مسلم بن عقیل و پایگاه امیرالمؤمنین نیز با نتیجه 3 بر 3 به پایان رسید تا ضربات پنالتی تکلیف تیم قهرمان را مشخص کند که در این شرایط نیز تیم فوتسال پایگاه امیرالمؤمنین کاشان با پیروزی بر حریف خود به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات رسید.

معاون تربیت و آموزش ناحیه مقاومت سپاه کاشان همچنین از برگزاری مسابقات فوتسال یادواره شهدای کارمند ادارات شهرستان کاشان خبر داد و گفت: در پایان این رقابت‌ها که با حضور تیم‌های ادارات شهرستان برگزار شد، دو تیم فوتسال میراث فرهنگی و دانشگاه علوم پزشکی کاشان موفق شدند با غلبه بر تمامی حریفان جواز حضور در دیدار فینال مسابقات را کسب کنند.

سعیدی متذکر شد: در دیدار فینال مسابقات فوتسال یادواره شهدای کارمند ادارات شهرستان کاشان نیز تیم اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان موفق شد با نتیجه 4 بر 2 در برابر تیم فوتسال دانشگاه علوم پزشکی به پیروزی برسد و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/2406/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول