اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

پیشمرگان کرد نماد وفاداری مردم کردستان به نظام اسلامی هستند

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به رشادت پیشمرگان کرد مسلمان در دفاع از مرزهای کشور در این خطه، آن‌ها را نماد وفاداری مردم کردستان به نظام اسلامی دانست.

پیشمرگان کرد نماد وفاداری مردم کردستان به نظام اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از دیواندره، سردار محمدحسین رجبی یکشنبه شب در یادواره یاد یاران و شهدای پیشمرگان مسلمان کرد دیواندره که با حضور فرماندهان و یادگاران دوران دفاع مقدس برگزار شد اظهار کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا یکی از اقدامات ارزشی سپاه با هدف ترویج روحیه ایثار و شهادت‌طلبی و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه است.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرام‌فر استان کردستان با یادآوری خاطرات روزهای نخست انقلاب و ایام دفاع مقدس در این خطه از ایران اسلامی، افزود: مردم استان کردستان در آن دوران با کمک به نیروهای مسلح و به ویژه سپاه پاسداران ثابت کردند که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند.

وی افزود: مردم کردستان با تشکیل سازمان پیشمرگان کرد مسلمان و عضویت در این سازمان از مرزهای کشور در این استان و همچنین برای پاکسازی کردستان از لوث وجود ضدانقلاب تلاش‌های زیادی کردند.

سردار رجبی گفت: انقلاب اسلامی هیچگاه یاد و خاطره این افراد و مردم کردستان را فراموش نمی‌کند و برای خدمت به این مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در ادامه بزرگترین ماموریت سپاه بیت‌المقدس را تامین و حفظ امنیت پایدار در این منطقه دانست و گفت: این مهم با هماهنگی سایر دستگاه‌های مرتبط و مشارکت خود مردم منطقه دنبال می‌شود.

وی شاخص ضریب امنیت و احساس امنیت در کردستان را بالا توصیف کرد و گفت: این مسئله با حضور نیروهای بومی و مشارکت مردم استان به دست آمده است.

سردار رجبی در ادامه شهدا را عاشقان واقعی نظام اسلامی و ولایت عنوان کرد و گفت: شهدا با تقدیم جان خود ثابت کردند که باید با جان و دل از انقلاب اسلامی حفاظت کرد چرا که مسیر این انقلاب حق است.

وی اضافه کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین اهداف شهدا در این برهه از زمان یک ضرورت انکارناپذیر به شمار می‌آید که وظیفه تمامی مسئولان و دستگاه‌های اداری است که در این راستا همت کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در پایان خاطرنشان کرد: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در ملت بصیر و انقلابی ملت ایران وجود داشته باشد، نظام اسلامی از گزند دشمنان در امان خواهد بود و اقدامات و ترفندهای آنان بی‌اثر می‌ماند.

انتهای پیام/79001/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول