اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شورای ترافیک استان مصوب شد

بازگشایی بلوار دکتر حسینی سنندج

اعضای شورای ترافیک استان کردستان در مصوبه‌ای از بازگشایی پروژه کلیدی بلوار دکتر حسینی سنندج خبر دادند و بر تکمیل دیگر پروژه‌های مهم ترافیکی این شهر تأکید کردند.

بازگشایی بلوار دکتر حسینی سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، یکشنبه‌شب جلسه شورای ترافیک استان کردستان پس از مدت‌ها با آشتی دوباره این شورا با اصحاب رسانه استان در سنندج برگزار شد و اعضای این شورا در جلسه دو ساعته خویش مصوبات مهمی را اجرایی کردند.

در ابتدای این جلسه، علی نادران، نماینده کنسرسیوم مهندسین مشاور آمودراه مجری طرح جامع حمل و نقل و ترافیک سنندج گزارشی از نحوه مراحل اجرایی این طرح ارائه کرد و افزود: در صورت تداوم همکاری بسیار خوب مجموعه شهرداری سنندج قادر خواهیم بود این طرح جامع را سه ماه زودتر از موقع و تا پایان سال جاری تحویل نماییم.

معاون عمرانی استاندار کردستان نیز در این جلسه به پیشرفت مطالعات حمل و نقل و ترافیک استان اشاره کرد و افزود: باید مهندسی ارزشی را در طرح‌های ترافیکی استان همواره مدنظر داشته باشیم و در تعامل گسترده با مردم استراتژی‌های مؤثر و کارآمدی را برای اوضاع بسیار پیچیده ترافیک در سنندج تدوین نماییم.

امیر قادری اضافه کرد: طرح‌های مطالعاتی باید از ابراز سلیقه مدیران مصون بوده و به صورت نظام‌مند به پیش بروند.

قادری همچنین در این جلسه از عدم حضور نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی استان انتقاد کرد و خواستار حضور همه اعضای شورای ترافیک استان در جلسات این شورا شد.

معاون عمرانی استاندار کردستان تصریح کرد: ترافیک سنندج به یک مرحله بسیار پیچیده رسیده و مستلزم ارائه راه‌حل‌های کوتاه مدت و بلندمدت است.

قادری متذکر شد: فرصت کافی در اختیار شهرداری سنندج داده‌ایم تا مطالعات همه جانبه را در این خصوص انجام دهد که خوشبختانه این مهم در مرحله اجرا بوده و امید است تا پایان سال به نتیجه برسد.

وی خاطرنشان کرد: شیوه‌های مختلفی را برای حل معضل ترافیکی سنندج ادامه خواهیم داد و از تمامی ظرفیت‌های استان استفاده خواهیم کرد.

قادری در ادامه این سخنان خود از عملکرد خودسرانه برخی دستگاه‌های استان در خصوص ایجاد محدودیت‌های ترافیکی در برخی شهرستان‌ها انتقاد کرد و افزود: شورای ترافیک استان تنها متولی ایجاد محدودیت‌های ترافیکی بوده و هیچ دستگاهی حق اعمال محدودیت‌های خودسرانه را ندارد.

گفتنی است؛ در ادامه این جلسه نیز اعضای شورای ترافیک استان کردستان مصوب کردند که به منظور سازماندهی تاکسی‌های تلفنی در استان و به صورت آزمایشی رنگ ویژه‌ای برای این وسایل حمل و نقل عمومی در شهرستان مریوان برگزیده شود و در صورت موفقیت طرح در تمامی شهرستان‌های کردستان اجرایی شود.

انتهای پیام/79006/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول