اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی جم خواستار شد

احداث ساختمان اداره ثبت احوال در شهرستان جم

رئیس شورای اسلامی جم خواستار احداث ساختمان اداره ثبت احوال در شهرستان جم شد.

احداث ساختمان اداره ثبت احوال در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، افشین پریشان شامگاه یکشنبه در آیین تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم ثبت احوال شهرستان جم اظهار داشت: خدمت‌رسانی مطلوب و بهینه به شهروندان باید در صدر اولویت‌های مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به خدمات و رفع مشکلات مردم باید مورد توجه باشد و این مهم با سرکشی به مناطق محروم و آشنا شدن با مشکلات محقق می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر جم با تشکر از خدمات هشت ساله صفایی در اداره ثبت احوال شهرستان جم خاطرنشان کرد: هر کس مسئولیتی می‌پذیرد باید با جان و دل و با همه ظرفیت در انجام وظایف محوله کوشا باشد.

وی خواستار ساخت ساختمان اداری اداره ثبت احوال در جم شد و گفت: این مهم موجبات تسریع در خدمات‌رسانی به مردم را فراهم می‌کند.

پریشان افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر جم آمادگی خود را در راستای همکاری با اداره‌کل ثبت احوال استان در احداث ساختمان اداری اعلام می‌دارد و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد عملیات ساخت آن باشیم.

رئیس سابق ثبت احوال جم نیز با تشکر از فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرائی که در طول این مدت همکاری خوبی با ثبت احوال داشته‌اند، اظهار داشت: اگر در این مدت طولانی اما زودگذر ناخواسته کوتاهی یا قصوری صورت گرفته به آن با اغماض بنگرید.

عبدالحمید صفایی افزود: مردم این شهرستان در هر شرایطی در راستای دفاع از نظام آماده بوده و هستند و امیدواریم همواره خدمات لازم به این عزیزان ارائه شود.

انتهای پیام/2451/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول