اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری اولین مسابقه ربات‌ها

کارگاه رباتیک در مراکز کانون اردبیل به بار نشست

کارگاه رباتیک در مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد و علاقمندان با حضور در این کارگاه فعالیت‌های متنوعی را انجام دادند.

کارگاه رباتیک در مراکز کانون اردبیل به بار نشست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این کارگاه که عصر امروز برگزار شد، شرکت‌کنندگان ساخت ربات‌های هشت پا مونو واکر، موش هوشمند، ربات جنگجو و فوتبالیست را در دستور کار قرار دادند.

اولین همایش و مسابقه رباتیک بین مراکز با حضور اولیا، کارشناس مسئول و کارشناسان فرهنگی کانون استان در مرکز پنج اردبیل برگزار شد.

در این همایش برای آشنایی شرکت‌کنندگان با مفهوم ربات دو تن از اعضای کارگاه‌های رباتیک، پارسا سیفی با موضوع ربات‌ها در جهان امروز و پوریا روشنی صبح با موضوع ربات‌های اسباب‌بازی کنفرانس داده اطلاعات لازم را در اختیار میهمانان و کارشناسان کانون قرار دادند. بعد از اتمام کنفرانس، مسابقه ربات‌های جنگجو با شش گروه با نام‌های آسیمو، چلنجر، خروس جنگی، سورنا، عقاب و رعد آغاز شد. 

در مرحله اول ربات‌های عقاب و خروس جنگی با هم و چلنجر با آسیمو و رعد و سورنا با یکدیگر مسابقه دادند که از بین ربات‌ها، ربات خروس جنگی برنده مسابقه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اعضای کارگاه رباتیک کانون هر کدام باید در مدت دو دقیقه ربات مقابل را به خارج از خط محوطه تعیین شده می‌راند یا از زمین مسابقه خارج می‌کرد.

بعد از اتمام مسابقه به برندگان مسابقه رباتیک، کیاراد رسولی و حسین نادری از مرکز یک اردبیل جوایزی اهدا شد.

همچنین از پارسا سیفی و پوریا روشنی صبح به دلیل ارائه کنفرانس تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/62007/ک20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول