اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رخ می‌دهد

حرکت 3 کارناوال شادی در سطح شهر همدان/برپایی 2 نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان

مسئول کمییته جنبی بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: سه کارناوال شادی شامل کالکسه، اتوبوس و قطار شادی با حرکت در سطح شه،ر شادی را بین بچه‌ها می‌برند.

حرکت 3 کارناوال شادی در سطح شهر همدان/برپایی 2 نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان

علی مرادی‌نور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به اینکه کمیته جنبی دبیرخانه جشنواره بیستم نخستین کمیته استقبال کننده از جشنواره است، افزود: این جشنواره به عنوان رویداد فرهنگی برنامه‌های جنبی را نیز اجرا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: از 16 مهر ماه سه کارناوال شادی شامل کالکسه، اتوبوس و قطار شادی در سطح شهر به ویژه محلات حاشیه حرکت کرده و پیام‌آور جشنواره بیستم خواهند شود.

مسئول کمییته جنبی بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با بیان اینکه این برنامه تا 24 مهر ماه ادامه خواهد داشت، گفت: این کارناوال‌ها برنامه‌های شادی را برای کودکان و نوجوانان اجرا خواهند کرد.

وی شاخص‌ترین برنامه کمیته جنبی را اجرای برنامه افتتاحیه در محلات شهرستان همدان دانست و گفت: در این مراسم که حداکثر در 10 نقطه شهر همدان برگزار می‌شود موسیقی محلی و اهدای بسته‌های فرهنگی به کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.

مرادی‌نور اظهار کرد: در سطح شهرستان‌های استان نیز کمیته جنبی برنامه‌های متنوعی را با هماهنگی کمیته شهرستان‌های جشنواره بیستم انجام خواهد داد.

وی از برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب و محصولات فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان خبر داد و افزود: همزمان با آغاز جشنواره تئاتر کودک و نوجوان این نمایشگاه مصحولات فرهنگی و کتب خود را تخفیف ویژه ارائه می‌دهد.

مسئول کمیته جنبی بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان یادآور شد: این نمایشگاه‌ها از روز 24 تا 30 مهرماه در دو مجتمع فرهنگی شهید آوینی و مجتمع بوعلی‌سینا برپا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین از برنامه‌های جنبی این جشنواره می‌توان به نمایشگاه گریم چهره کودکان و اهدای بسته‌های فرهنگی به آنها اشاره کرد.

وی در پایان با اشاره به تفاوت برنامه‌های جنبی جشنواره نوزدهم و بیستم اشاره کرد و گفت: امسال دو برنامه کالسکه و قطار شادی به جمع برنامه‌های این کمیته اضافه شده و مسابقه بالن‌ها نیز پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/89003/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول