اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تولیت آستان سید علاءالدین حسین (ع) شیراز خبر داد

تحویل داوطلبانه 800 دستگاه ماهواره در شیراز

تولیت آستان سید علاءالدین حسین (ع) از تحویل داوطلبانه 800 دستگاه ماهواره در شهرستان شیراز خبر داد.

تحویل داوطلبانه 800 دستگاه ماهواره در شیراز

حجت‌ا‌‌لاسلام محی‌الدین طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز با اشاره به ظهور ماهواره و اثرات مخربی که در نتیجه استفاده نادرست از این دستگاه صورت می‌گیرد، اظهار داشت: دشمنان اسلام همواره در طول تاریخ به دنبال انحراف مسلمانان به ویژه جوانان بوده‌اند.

وی افزود: پس از دفاع هشت ساله ملت ایران، دشمنان سعی داشتند که با جنگ نرم، جوانان ما را منحرف و شیرازه خانواده‌ها را نابود کنند.

طاهری با اشاره به رشد استفاده از دستگاه ماهواره در جامعه، بیان کرد: با توجه به این موضوع، دفتر امور فرهنگی و پایگاه مقاومت حرم آستان سید علاءالدین حسین (ع)، بر آن شد تا در این زمینه تدبیری داشته باشد.

تولیت آستان سید علاءالدین حسین (ع) در ادامه گفت: ما از مردم خواستیم که به صورت داوطلبانه دستگاه‌های ماهواره خود را تحویل داده و در برابر آن، با پرداخت یک‌سوم هزینه یک دستگاه دیجیتال، این دستگاه را دریافت کنند.

وی بیان داشت: در مدت یک ماه، 800 دستگاه ماهواره دریافت شده و بسیار خرسندیم که مردم به این باور رسیده‌اند این دستگاه که اغلب از آن استفاده نادرست می‌شود برای جامعه خطرناک است. اگر امکانات بیشتری را فراهم آوریم، هنوز تقاضای بیشتری برای تحویل این دستگاه‌ها وجود دارد.

تولیت آستان سید علاءالدین حسین (ع) خاطرنشان کرد: دیروز در برابر دیدگان عمومی، 800 دستگاه ماهواره، از بین رفت.

وی در پایان از تمام مسئولان دستگاه‌های مختلف درخواست کرد که شرایط لازم را برای بالا بردن زمینه فرهنگی جامعه فراهم آورند.

به گزارش فارس، اطلاع‌رسانی و دعوت از اهالی رسانه در این مورد به عهده روابط عمومی سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز بوده که به خاطر انجام نشدن این مسئولیت و بی‌توجهی مسئول آن، بسیاری از شهروندان و خبرگزاری‌هایی که مشتاقانه منتظر مشاهده و انعکاس این حرکت فرهنگی بودند از زمان انجام آن بی‌اطلاع ماندند.

انتهای پیام/2448/خ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول